2015. június 10., szerda

TESZT| Nivea Stress protect 48 órás dezodor



Sziasztok!
Ma a kedvenc dezodoromról olvashattok ami a Glamour magazinhoz volt csomagolva mint termékminta. Miután elárultam már, hogy a kedvencem, nyilván nem tudok sok újat mondani, de azért megpróbálkozom vele :)









Nem használtam még Nivea dezodort, így nem tudtam mire számíthatok, a tusfürdő, testápolót, krémet már használtam tőlük így tudom, hogy jó termékek de mégis lehet, hogy ez rossz vagy nem használ. A fa egyik dezodorában már sajnos csalódnom kellett, így kicsit féltem kipróbálni. 


ÖSSZETEVŐK (INCI)

Butane Isobutane Propane Aluminium CloridratoCyclomethicone eo I h I szil 0 0Isopropyl Palmitate eo I i 4 1Aluminum Sesquichlorohydrate Zinc Citrate Persea Gratissima (Avocado) Oil eo I h 3 0Octyldodecanol eo I al Disteardimonium Hectorite Dimethicone eo I szil 1 0Propylene Carbonate Dimethiconal Benzyl Alcohol i I ta Linalool i Geraniol i Limonene i Parfum / Fragrance i  

Teszteltem hidegben teszteltem melegben így tudok teljes körű véleményt írni róla. de kezdjük is el magát a tesztet.

Hidegben nem éreztem úgy nagyon változást, de sose éreztem izzadtság szagot magamon. Melegben már más volt a helyzet ugyanis, sikerült anyukámmal a tűző napon 29 fokban vásárolni, jó pár szatyorral hát nem volt kellemes viszont nagyon elkezdtem izzadni. De ez a kis csoda egyre erősebben éreztette az illatát, tehát maga az izzadtság megjelent, de nem volt szaga, hanem a dezodornak volt csak az illata.

Egyszóval imádom ezt a Dezodort, nyáron biztos, hogy hű társam lesz :)

Ti használjátok ezt a dezodort?





1 megjegyzés:

  1. Pont ezt nem ismerem, régebben volt Niveám, szerintem középkategória. Az illatát szeretem mindegyiknek. Nekem első számú szempont, hogy a ruhát ne színezze el, ha kicsit izzadok ezer fokban, az nem zavar annyira, ki nem izzad nyáron? :D

    VálaszTörlés