2015. június 3., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} -Tavalyhoz képest...

Sziasztok!
Ismét eltelt két hét és megint VKP a blogon, a címből már kiderül, hogy a téma most nem más mint a Tavalyhoz képest, ami hát nem volt egyszerű, mert talán sok sebet is fel kell szakítanom illetve át kell gondolnom az életem miben javult, vagy miben lett rosszabb.
De vágjunk is bele.
Mint már az előbb említettem sok mindenben változtam/ változott az életem, pár hónap múlva talán másképp írnám meg ezt a bejegyzést, vagy akár egy évvel ezelőtt is más bejegyzés születne, de nem máskor most kell megírni. 

Tavaly januárban az életem gyökeresen megváltozott, megkaptam álmaim munkáját, pár hét múlva pontosan január 19-én megtaláltam az igazit. 

Tavalyhoz képest pozitívabban gondolkodom, próbálom nem csak a negatívat látni, hanem találok a sok rosszban 1-2 jót is.
Tavalyhoz képest, a szilvesztert nem édesanyámékkal töltöttem hanem párommal
Rávettem magam, hogy elmenjek a fogorvoshoz, ami nálam hatalmas szó ugyanis rettegek a fogorvostól, de ezt pár napja olvastátok is.

A blogra sokkal több időt szentelek, mára már nem csak egy blog, hanem a hobbim a menedékem a támaszom, az ahol kitudom írni az érzéseimet, azt, hogy miről mi a véleményem. Olyan embereket ismertem meg akiket sosem gondoltam, hogy megfogok.

Tavalyhoz képest rájöttem, hogy mennyire nincsenek barátaim, hogy minden barátnak hitt embernek úgyis van sokkal jobb elfoglaltsága mint az, hogy rám pazarolja az idejét. 

Tavalyhoz képest elkészült a lábszáramon lévő tetoválás utolsó simítása, rákerült a Tetoválóm aláírása is, ezzel egy időre lezárva a tetoválás mint szenvedély.

Tavaly ilyenkor még bőszen szedtem a fogamzásgátlóm, ma már azon gondolkodom hogyan tovább, mi lesz a következő lépés az életemben.

Tavaly nyaralni Pécsen illetve Sopronban voltunk, idén Balatonra és Horvátországba is eltudunk jutni. 

Tavalyhoz képest... meg változott az életem, jobb lett és remélem még jobb lesz.

Köszönöm nektek, hogy velem vagytok.

2 megjegyzés:

  1. De furcsa, hogy valaki ilyen fiatalon babára gondol :) Persze a legjobb korban vagy ehhez, ráadásul a szervezet könnyebben regenerálódik fiatalon. Hát igen, munka, pasi, minden összejött, szerencsés vagy!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy érzem, hogy szerencsés vagyok jelenleg (lekopogom nagyon nagyon nagyon sokszor) Pár éven belül szeretnénk babát, nem véletlenül küzdök jelenleg is a fogműtét utáni időszakkal :) De kitudja mit hoz még a jövő :)

      Törlés