2015. június 9., kedd

DIY| Kozmetikumok tárolása 1 rész

Sziasztok!
Ma egy DIY bejegyzéssel jelentkezem, amiben azt fogom megmutatni nektek, hogy mibe tettem át 1-2 termékemet amivel megkönyítettem a mindennapi életemet, és persze sokkal mutatósabb is. 
 De hogy pontosan miket és mibe tettem ha tovább olvastok megtudhatjátok.




A termékek az Allinpackaging webáruházból érkeztek, hogy teszteljem néhány terméküket. A oldal csomagoló és tárolódobozok, üvegek, tégelyek forgalmazásával foglalkozik. Amiből pár terméket választottam, de hogy miket azt most már tényleg megmutatom.


Az első dolog amit átköltöztettem az a kedvenc lemosóm volt sminklemosóm volt. Ezt egy elegáns üvegcsébe tettem át, aminek pumpás a feje, szóval egyszerűbb így az adagolás, nem kell szenvednem azzal, hogy kitudom e nyomni, ugyanis az utóbbi időben alig bírom kipréselni az dobozkából  Mivel maga az üvegcse műanyagból van, nem kell attól tartani, hogy esetleg eldől, és eltörik. Szerintem nagyon elegáns nagyon nőiessé teszi a kis helyét.



 A második termék egy Essence CC krém volt amit megszabadítottam eredeti tartójától átkerült egy pumpás üvegcsébe, így sokkal pontosabban tudom adagolni a CC krémet, nem kell szenvednem, hogy túl sokat nyomok vagy esetleg keveset, sikerül két nyomással az egész arcomra elegendőt kinyomni. 


 A harmadik terméket, nem csak áttöltöttem, de kicsit díszítettem is a tubuson, ami szintén egy pumpás kiszerelésű adagoló. Mikor megvettem ezt a nagy Fa tusfürdőt nem gondolkodtam el azon, hogy én ezt, hogy fogom kitenni a polcra, hát itt a megoldás áttöltöttem. A dekoráláshoz nem kell más csak a képen látható filctollak és cellux tartósnak tartós, nekem még nem jött le a víztől, nyilván elfog kezdeni kopni, de ezt egy hajlakkal talán fixálni is tudjuk. 



 A negyedik termék szintén egy kis dekorációs dolgot is tartalmaz, a tetoválás kezeléséhez használt fertőtlenítőmet töltöttem át ebből a csúnya dobozból, ebbe a kupakos tégelybe. Szerintem sokkal mutatósabb és így már kint merem hagyni az asztalon is.



Ti miben tároljátok a mindennapi kencéiteket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése