2015. június 17., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} Meg lehet-e élni a blogolásból?

Sziasztok!
Ma egy elég kényes és nehéz témáról fogok nektek írni, mégpedig arról, hogy meg lehet-e élni a blogolásból. Számomra ez nagyon nehéz és kényes téma, hiszen még csak 1 éve blogolok. Ami miatt nincs  nagy rálátásom arra, hogy meg e tudnék belőle élni vagy sem. De, hogy mi a véleményem? Olvassatok tovább


Én nem a blogolásból élek, nincs belőle bevételem, nincs szponzorált vagy fizetett hirdetés, cikkek a blogon, amiből pénzem lenne, így ha vásárolok valamit, akkor azt a titkárnői keresetemből vásárolom meg. Éppen ezért nem tudom megvenni a drogériák illetve webshoppok legújabb termékeit mert nincs rá pénzem, nyilván más, "hétköznapi" dolgokra is kell költenem, így sajnos korlátozottak a forrásaim. Így anyagilag azért könnyebb ha egy két terméket megkapok tesztelésre. De ez sem fedezi a napi szükségleteimet. Illetve vannak termékek amiket elajándékozok.

Ezek a lehetőségek azért is szuper, mert így csomó olyan terméket kipróbálhatok és bemutathatok , amikről még nem hallottam, vagy nem próbáltam
Én azok közé tartozom, akik ha tesztelésre kaptak terméket de nem vált be azt is leírom, olyan együtt működésbe bele se megyek, ahol csak pozitív dolgokat lehet írni, hisz egy blog nem újság vagy tv ahol reklámozni kell fényesíteni egy terméket még akkor is, ha nem vált be neked. De a negatív véleményeimet is próbálom kulturáltan szerényen megfogalmazni, ezzel nem megbántani a céget, hisz tényleg ingyen kaptam.

Ha már ilyen szépen levezettem, hogy mit gondolok az ingyen termékekről még azt is meg kell említenem, hogy én nem azért kezdtem el blogolni, hogy ingyen kapjak dolgokat, és ha valaki csak ezért kezdi el, az szerintem régen rossz. 

Egy év távlatából (pontosabban szombaton lesz egy éve) már tudok úgy érzem erről a témáról is véleményt alkotni. Miután nekem egy forint bevételem nincs ebből úgy érzem, nem lehet megélni a blogolásból, de biztosan vannak külföldön olyan bloggerek akik megtudnak élni belőle. Magyarországon szerintem lehetetlen. 

Nagy vitát váltott ki sokaknál a Fructis reklám amiben bloggerinák szerepeltek. Kaptak e érte pénzt, az őszinte véleményüket mondták e el vagy sem, azt mi nem tudhatjuk, de én úgy gondolom, hogyha nem az őszinte véleményüket mondták akkor hiába kaptak hírnevet ettől elvesztik a hitelüket, de ez bármilyen más termékre is igaz.

Én szeretek sokféle véleményt elolvasni mielőtt megveszek egy terméket, de sokszor van az, hogy a negatívok ellenére én megveszem a terméket és nekem beválik. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése