2015. október 23., péntek

TESZT| Yves Rocher Expert Réparation Testápoló tej karitévajjal





Sziasztok! Volt már a blogon pár Yves Rocher termék teszt, amiknek a többsége nem vált be, ma mégis egy termékükkel készültem, ugyanis gondolom mindenki észrevette megjött a hideg. Bár most tényleg nagyon kellemes idő van, de hamarosan bejön a tél. Kell valami testápoló a bőrünknek, ami tényleg jó. De, hogy erről a krémről mi a véleményem olvassatok tovább és elárulom.



Amit ígér: A karitévajjal gazdagított testápoló táplálja, rugalmassá, puhává és üdévé varázsolja még a nagyon száraz, igénybevett bőrt is
Összetevők: Szimpatikus összetevői a bio mezőgazdaságból származó karitévaj, mangiferin-koncentrátum, szója-, kókusz- és repceolaj, és a 100%-os növényi glicerin.
Csomagolás: Tubusos kiszerelés lehet 75ml illetve 150ml kiszerelésben kapni. A tubus színe krémszín, amit zöld felirattal gazdagítottak illetve a kupakja is az utóbbi színt kapta. Ami nagyon jól zár. Még bőven a fele van benne, így reménykedem, hogy majd az egész testápolót ki tudom nyerni belőle. 


Eleinte a kiszerelése és a csomagolása miatt én kézkrémnek használtam, nagyon bevált arra is, ha kevés mennyiséget rakunk a kezünkre, akkor könnyen beszívódik és nagyon puha lesz a kezünk. Majd nagy felfedezést tettem és rájöttem, hogy ez nem is kézkrém, hanem testápoló. 

Száraz bőrre lett kifejlesztve így én inkább csak ősszel/télen használom, mert akkor úgy érzem, kell a + ápolás a bőrömnek. Kicsit sűrűbb krém, de ez biztos a gazdag textúrájának köszönhető. Nagyon hamar beszívódik, az illata kicsit vaníliás, de nem tudnám megmondani pontosan mire, hasonlít. Nem kell belőle sok, könnyen eloszlatható a bőrön. Én nagyon megszerettem ezt a testápolót. Úgyhogy mondhatni ez az első Yves Rocher termékem, ami bevált.


Ti használtátok már? 
Az ősz/tél beköszöntével milyen test/kéz ápolót használtok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése