2015. október 29., csütörtök

Világ járó| Kirándulás a Pál-völgyi Barlangban







Sziasztok! Az egyik legjobb őszi programot szeretném megmutatni nektek képekben, de ezek a képek 100%-ig nem adják vissza azt, ami ott elénk tárul, így csak egy kis ízelítőnek szánom, aki kedvet kap, mindenképp menjen el, mert nagyon szép megéri azt az 1400ft-ot. 







A barlang fent van a második kerületben, hozzám nagyon közel volt mindig, de szerintem sosem voltam itt, vagy talán nagyon kicsinek is. Nagyon szép már maga a bejárata is, tényleg egy hegy lábánál kezdődik, mesés főleg így az ősz színeiben. 




 
Egy ilyen fa ajtón megyünk be, és egy hasonlón jövünk ki. ha az 500m-es túraútvonalon megyünk. Erre az útvonalra 105 centi és 5 év alatt nem lehet menni, ugyanis rengeteg lépcső és egy két méteres létra is van benne.



Akkor most a képek beszéljenek helyettem, jó ahol valami fontos dolgot szeretnék megosztani ott közbeszólok.




 A barlangban található legnagyobb cseppkő. A kb. fél 1 centis cseppkő 200 év alatt alakul ki, na ennek akkor hány év kellett???


A legkülönösebb ez a kőtömb ami egy teknőst ábrázol, tényleg érdemes megnézni közelebbről, mert az egész teknős fej minden ahogy van látszik. 







Aki hazudott, vagy megcsalja a párját a felett berezeg... ezt tartja a mondás










 Hófehérke és alatta a hét törpe.

































Egy megkövült tengeri csillag




Ez lett volna a mai világ járónk, hamarosan jelentkezem a következővel, tudom még adós vagyok a horvátországi nyaralásunkkal is, de ami késik nem múlik.

2 megjegyzés:

  1. Én mindig frászt kapok a barlangokba, hová is mentünk nyáron? Bányamúzeumba a föld alá, cseppkőbarlangba és terráriumba a föld alá...Persze szépek, egyszer muszáj látni ezeket, de én mindig örülök, amikor kijutunk.

    VálaszTörlés
  2. Én a létránál és a 126db lépcsőnél éreztem azt, hogy na én ezt nem gondoltam komolyan engedjenek ki. Meg mikor azt a cuki denevért megláttam. De csodálatos látvány, az embernek életében legalább egyszer fel kell fedeznie a kincseinket.

    VálaszTörlés