2015. október 26., hétfő

TESZT| Barry M körömlakk 304 Mint green 332






Sziasztok! Jó régen volt lakteszt a blogon, így úgy éreztem most ideje megmutatnom az egyik nyári kedvenc lakkomat, amit még a Pixibox rejtett. Miután a pasztellszínek is maradnak az idei őszi divatban, így még jobban ide illik ez a lakk. Na de lássuk is a véleményem:









Csomagolás: 11ml terméket tartalmaz ez az átlátszó kis üveg, ami kocka alakú nem a megszokott ovális alak. Az üvege masszív, a termék színét teljesen átadja. Az ecsetével vannak problémáim, ugyanis hozzászoktam a vastag lapos ecsetekhez, ennek pedig vékony és keskeny ecsete van. Ami miatt az első réteg nekem nagyon csíkos lett. De az 5. alkalommal mikor ezt használtam már sikerült összebarátkoznunk. 


Az állaga elég folyékony, mondhatjuk azt is, hogy elég híg, mint említettem nekem sajnos az első réteg kicsit csíkos, de lehet ez nem a lakk hibája, elég gyorsan szárad ennek köszönhetően gyorsan lehet vele haladni, bár a második réteggel kicsit több időt kell várni, de úgy érzem, megéri, hisz nálam csak a 4. nap kezdett el kicsit kopni, így az 5. napon újra festettem. Vagy kapott valami más színt a körmöm. 



 




Nagyon megszerettem ezt a lakkot, lehet, fogok más színt is venni magamnak.
Ti használtátok már ezt a lakkot?



 
 

2 megjegyzés:

  1. Szép színe van, nekem is tetszik. Van 3 menta lakkom, szerintem elég lesz egész életemre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is néhány színből úgy érzem egész életem végéig elég lesz, ha nem fog beszáradni, bár reménykedem, hogy nem

      Törlés