2015. október 12., hétfő

TESZT| Garnier Essentials habzó arctisztító gél szőllőmagolajjal





Sziasztok! Az arcápolás nagyon előtérbe került nálam, sok más dologgal együtt, de ennek így kell lennie. Arra rájöttem, hogy nagyon nehéz megtalálni a számunkra tökéletes terméket, vagy ha úgy érezzük, megtaláltuk jön valami más termék, amire azt mondjuk, hogy ez jobb és a régebben álom termékként használt háttérbe szorul és áll a polcon...





A mai bejegyzésben a Garnier Essentials Habzó arctisztító gélről olvashattok. Nézzük, mit kell róla tudni, vagyis azt, hogy mit ígér, utána írom a véleményem:

A Garnier Essentials Habzó arctisztító gél tisztító összetevőkkel, méregtelenítő szőlő kivonattal és B5 Pro-vitaminnal megszabadítja a bőrt a szennyeződésektől és a smink maradványoktól. A bőr tiszta, egyenletes, friss és könnyben lélegzik.



Volt már dolgom egy két Garnier termékkel, így erre az arctisztítóra esett a választásom, amikor elkezdett jobban érdekelni az arctisztítás. Sajnos elég fura a bőröm, ugyanis többnyire zsíros, de a homlokomon, amikor jön a hidegebb idő egy hatalmas száraz folt keletkezik. Illetve nagyon hajlamos vagyok a pattanásokra és a mitteszerekre. 

A csomagolása: pumpás adagolóban lehet megvásárolni zöld kis tégelyben, van, mintha igazi Szőlő lenne. Az adagoló pont megfelelő mennyiséget nyom ki. Én ezt is az ebelin masszírozó párnácskájával viszem fel. Könnyen felhabzik, a benedvesített arcon. Remekül tisztít, én inkább reggel szoktam használni így nem tudom, a sminkel, hogy bánik el, de friss üde az arc tőle.

Ha elfogy, és nem térek, át teljesen a natúr vonalra biztos újraveszem.


Ti próbáltátok már? Hogy tetszett?



2 megjegyzés:

  1. Reggel én csak micellás vizet használok és évek óta Balea/Babylove-os lemosókat használok, azok a leggyengédebbek. A pumpás kiszerelés nagyon praktikus!

    VálaszTörlés
  2. Micellás vizet én is használok, tényleg össze kell szednem már egy bejegyzésbe a rutinom :) Balea szemfestéklemosót használok. Babylove termékeket még nem próbáltam sosem.

    VálaszTörlés