2015. október 2., péntek

Dove Oxygen sampon és balazsam teszt






Sziasztok! Ma egy termékmintáról hozok tesztet, mégpedig a Dove oxygenes samponjáról és balzsamjáról. Amióta elkezdtem növeszteni a hajam és leginkább mióta írom a blogot jobban odafigyelek a hajamra. Arra, hogy mit használok és mit nem. Így örültem, hogy az egyik újságban ezt a termékmintát találtam. 




A normál samponok ugye vagy zsíros, vagy száraz, vagy töredezett hajra való. Sajnos nekem zsíros, ill. korpás a hajam így mindig a két sampont váltogatom. De keresem az igazit bár már egyszer úgy éreztem, hogy megtaláltam, de kísérletezek még, hogy az igazit megtaláljam. 

A Dove termékekről a finom illatú és krémes tusfürdő jut az eszembe, sampon biztos, hogy nem jutna eszembe a márkáról. Mikor hirdették akkor az volt a reklámban, hogy hidratálja a hajat. 

A sampon géles állagú enyhe kék beütése van, de átlátszó, mint az oxigén legalábbis én így képzelem. Nagyon jól habzik, így a kis mintát két mosásra tudtam elhasználni. Az illata valami mennyei, nem tudom mihez hasonlítani, de nagyon finom, friss és könnyed. Itt már beleszerettem a samponba.



A balzsamot is kipróbáltam, ami szintén ugyan azt az illatot kapta, mint a sampon. Nagyon könnyű eloszlatni a hajon, hisz ő is nagyon légies. 

A megszárított haj után jött ki az igazi tudása, nagyon fényes és selymes lett a hajam. Illetve nagyon nagyon dús lett a hajam és még másnap este is érezni lehetett az illatát, ami valami mesés. 

Meg fogom venni teljes kiszerelésben is a termékeket:)

                  Ti próbáltátok már a sampont vagy a balzsamot?

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése