2015. október 11., vasárnap

TESZT| Eco-Z ichtiol és hamamelisz sampon - korpás, zsíros hajra




Sziasztok!

Ismét kaptam egy sampont a Mosó Mamitól tesztelésre, ugye az első sampont, amit kaptam, sajnos le kellett pontoznom, mert nekem nem vált be. Akkor mondták, hogy az normál hajra való így kapok egy másikat. Meg is érkezett, rettegtem kipróbálni féltem attól, hogy mit fogok róla írni, ha nem válik be, ha beválik, akkor könnyebb dolgom van. Majd úgy gondoltam, teszek egy próbát.








Amit ígér az az, hogy gyengéden tisztít, mely a korpát és a hámlást is eltávolítja és kezeli a zsírosodás, a hajszálak rugalmasak és fényesek lesznek.

Elsőre azt szeretném megosztani veletek, hogy ne lepődjetek meg, ez kb. egy az egyben Cola. Az állaga és a színe is, tiszta olyan mintha Coca Colát innál, de nehogy meg idd, mert ez annál sokkal több, és nyugi semmi olyan nincs benne csak döbbenetes. Az illata valami eszméletlenül finom truttifruttira hajaz. A kettő együtt nyerő páros ugyanis innom kellett egy Colát :)

A csomagolásról nem tudok sokat írni, az előző megszokott kis tégelyben érkezett miután teszt termék.


Jöjjön a teszt:

Első használatnál éles bevetést tartottam, ugyanis beteg voltam kb. egész nap a paplan alatt feküdtem és hát izzadtam a hajamon is meglátszott, 4. napja nem mostam hajat, amikor úgy éreztem itt az idő próbáljuk ki.
A leírás azt írja, hogy hajhossztól függően egy mogyorónyi mennyiség kell, én két kisebb mogyoróval próbáltam, hát nem habzott. Na, jöjjön, mossuk meg még egyszer, másodjára már kicsit habzott, de nem volt az igazi, így miután közel a fél tubust elhasználtam elraktam. Megmostam egy másik natúr samponnal a hajam. Csalódás ez is ezt nem hiszem el gondoltam. Majd adtam neki még egy esélyt immár a hajmosás utáni 3. napon, amikor nem volt annyira zsíros. Csoda történt, felhabzott elsőre és szépen megtisztította a hajam. Selymes puha és fényes lett a hajam. Bár még szoknom kell a natúr samponokat, de azt kell, mondjam nekem bevált ez a zsíros hajra való :)

Ha meg akarjátok vásárolni itt, tudjátok.

1 megjegyzés:

  1. Remélem, már meggyógyultál! A natúr samponokat én ezért nem szeretem, mert nem habzanak. Ez meg különösen fura, hogy 3 napos hajra jó, négy naposra meg nem?? Szoktad hígítani a samponokat? Nekem úgy jobban beválik bármelyik, a habzásuk is jobb.

    VálaszTörlés