2015. október 28., szerda

TESZT| Isana hajlakk vajon jó?




Sziasztok! Ma egy Isana hajlakkról lesz szó a blogon, igen egyre több hajápolós termék teszt van a blogon, de tényleg keresem az igazit, keresem azokat a termékeket, amik beválnak. Hogy ez a hajlakk a beváltak közé tartozik e? Olvassatok tovább és elárulom.







Nem sűrűn, de néha szoktam hajlakkot használni, mostanság, hogy össze van, gumizva a hajam jól jön, 1-2 száll kordában tartásához, illetve majd ha végre eltudom kezdeni a kontyok gyártását oda is jól fog jönni. 



Nézelődtem a Rossmannban, hajlakkok után majd rábukkantam erre a 4-es majdnem a legerősebb hajlakkra ugyanis 1-től 5ig terjed az erősség. Ami azért belegondolva nagyon jó, mert mindenki megtalálja magának azt az erősséget, ami neki kell. 

Csomagolás: Szép lila henger alakú tégelyben kapható ez a fajta termék, ami ha lenne fürdőszoba polcom, akkor nagyon elütne a többi terméktől, így tuti könnyen megtudnám mondani vőlegényemnek, hogy melyik terméket szeretném. Egyre többször fordul elő, hogy valamit elfelejtek kivinni magammal a fürdőbe és neki kell utánam hoznia. 

Amikor ezt a hajlakkot használom, akkor a babahajaim vagy hátul, amik rövidebbek, szépen a helyükön maradnak, rájöttem arra, hogyha egy nem használt fogkefét befújok hajlakkal (pár száz forintért is lehet kapni, hogyha nem akartok a fogatok után lecserélt fogkefével a hajatokban matatni, persze miután jól kimostátok) majd szépen átfésülitek vele. Tényleg hatásos;)


Az ára sem vészes, ha jól emlékszem 600 Ft alatt volt bőven. Nagyon jó kis termék én nagyon szeretem.



1 megjegyzés: