2015. október 9., péntek

HAUL| Glamour napok 2015 Ősz





Sziasztok! Tegnap letudtam a Glamour napos vásárlásomat nem vettem eget rengetőn sok mindent, de pont azokat, amiket ki akartam próbálni, vagy fogytán van. Nem akartam sokat költeni, hisz tényleg csak azokat akartam pótolni, vagy előre beszerezni, ami a közeljövőben kelleni fog. Illetve amim van, azokat akarom elsőre elhasználni, mert tényleg sok dolgot gyűjtöttem össze az utóbbi időben. Lássuk részletesebben miket vettem.







Az első az a Rossmannban való körűt lesz, itt vásároltam kb. a legtöbbet nem saját részre. Gondoskodni kell már a családról karácsonyra :) 


csoportkép


2db Fa MEN tusfürdő és a hozzátartozó Dezodor, már karácsonyra gondolkodva ajándéknak. Aki fogja kapni, ő nagyon szereti a Fa tusfürdőket, mindig nagyon örül neki, ugyanis amilyen illatszer mennyiséget tőlem kap 1-1 ünnepre így neki szinte erre nem kell költeni. Én meg mindig valami új illatot választok. :)






Szintén ajándék: Régen én is ezt használtam, de hozzá szokott a fejem és már nem volt hatékony, viszont anyu nagyon szereti, így most egy kis karácsonyi ajándék kiegészítésnek megvettem.
Lehet hülyének néztek, hogy Október elején már a karácsonyról beszélek, de szeretem minél hamarabb elkezdeni megvásárolni a karácsonyi ajándékokat ne az utolsó fizetésem menjen el erre. 



Saját magamnak is vettem egy Dove Oxygen sampon és balztsamot. illetve egy Signal fogkrémet. Sőt egy új parfümöt is mégpedig a Playboy Vip parfümét. 




A következő az a Müller zsákmány lesz:

Itt vásároltam a legkevesebb terméket. 

CV Mitteszer eltávolító tapasz. Ebből már a másodikat használom, így most vettem még 2db-ot De hamarosan megírom róla a bejegyzést is, tényleg próbálom utolérni magam. 
Szintén CV arctisztító folyadékot le volt akciózva 250dt-ra
Egy Astor lakkot és egy Rimmel Uborkás szempillaspirált. 




A dmben szintén sok mindent vásároltunk itt már van közös Zsoltimmal is. A kedvenc Gliss Kur hajbalzsamom róla is hamarosan írok. Illetve két Garnier sampon.



Nivea dezodor nekem, Veet szörtelenítő krém, és 2 Adidas deo drágámnak.



Illetve ő sem maradhatott parfüm nélkül, főleg, hogy 50%-al olcsóbban hozzájuthatott. Ismét egy Astor körömlakk. Illetve Rimmel Kate Moss Nude kollekció 42-es árnyalatát.



Ennyi mindent vásároltam/tunk tegnapvagyis a képról lemaradt az, hogy beváltottam az X-epil kupont is... na vajon mire? ;) 
.
Ti mit vásároltatok?

4 megjegyzés:

  1. Én idén kihagyom a Napokat. Annyi mindenem van, amit el kell használnom, hogy szerintem még tavasszal sem kellene vennem semmit sem -bár azt már nem fogom kibírni :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ezt nehéz megállni nagyon :) De én is minimalizáltam egy olyat vettem csak amit nem akartam de 250ft-ért nem tudtam ott hagyni :)

    VálaszTörlés
  3. Várom a teszteket :) Tényleg érdemes már most gondolkodni a karácsonyon, akkor nincs kapkodás decemberben!!
    Vidéken nincs csábítás a költésre, üzlet sincs, ahol be tudnám váltani a kuponokat, most utazni meg nincs időm, kár. Mi is fel szoktunk tankolni nagybevásárláskor, aztán nincs gond hónapokig a fogyóeszközökre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem behozni a lemaradásomat, de a legjobb elterelés az előre legyártott blogbejegyzések. Bár sajnos az utóbbi 1-2 hétben nem nagyon volt időm írni, de nagyon igyekszem :) Igen így nehezebb vásárolni, hogyha nincs a közelben ilyen lehetőség de ez az előre feltankolás tényleg nagyon jó dolog :)

      Törlés