2015. október 21., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} Álomlakás

Sziasztok! Az előző VKP-t kihagytam, ugyanis arról nem tudtam nagyon mit írni, de a mai nagyon testhezálló téma, ugyanis imádok Simsezni ahol az álom házamat szoktam megcsinálni. Így alap volt, hogy ezt a bejegyzést megírom. Illetve úgyis lassan költözni szeretnénk egy házba, így iránymutatásnak is jó lesz majd a későbbiekben. 


Rengeteg kép lesz majd ebben a bejegyzésben ugyanis egy egész házat felépítek. A külsején sosem gondolkodtam, hogy nézne ki a legjobban így arról nem mutatok képet.

Mindenképp 4-5 szobában gondolkodom, egyrészt mivel anyósomékkal így nekik is kell majd szoba na de nézzük, a képeket beszéljenek azok helyettem:


Kezdjük, a kertel: Szeretnék majd mindenképp egy ilyen szép sziklakertet, annyira jól tud mutatni és nem kell nagyon sokat foglalkozni vele. 



A másik, amit szeretnék majd egy medence, bár szerintem ilyenre sosem lesz pénzem, de annyira jól néz ki.




Illetve, még ami a kertel kapcsolatos, egy hasonló grillteraszt is szívesen elfogadnék. 




Ami szerintem minden nő álma egy hatalmas gardrób nekem ez a fajta tetszik, a legjobban tényleg rengeteg minden belefér szép tágas és átlátható.





A másik nagy álmom egy szoba, ami csak az enyém, vagy egy szoba kis része. Ahol van egy sminkes asztal illetve egy számítógépes blogos kreatívos asztal. Annyira nagy vágyam egy ilyen, de ha költözünk, biztosan csinálok legalább egy kis sarkot, ami csak az enyém.


A hálószobánál valami hasonlót képzeltem el, letisztult elegáns, de mégis egyszerű hálószobára vágyom.




 A másik a fürdőszoba, amiben a WC biztosan külön lesz illetve, szeretnék egy akkora fürdőszobát, amiben van fürdőkád is illetve zuhanykabin. Imádok a kádban fürdeni, de sajnos nekünk csak zuhanykabinunk van. Mindenképp beépített polcot szeretnék, mert így biztosan nem lesz minden vizes, helytakarékos megoldás.




A nappalinál is a letisztult dolgokat tenném előtérbe, két elosztás/ stílus tetszett meg igazán ezeket vegyíteném, illetve a lentebb látható Tv-s megoldást nekem ez nagyon bejön.





 A konyhát valami hasonlóan képzeltem el, hasonló étkezős megoldással.





A babaszobánál biztosan bézs színű vagy szürke lesz a fal a bútorok pedig fehérek lesznek. Hasonlóan, mint ezen a két képen:



Ez lenne az én álomlakásom.

2 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon szép képek, de nem az én ízlésem, túl világos. Meg is szívtam, hogy a fürdő padlója világos, a hajam meg hosszú, sötét, ami ráhullik. Bezzeg a sötétebb konyhapadlón a morzsa világít :)
    Nálunk a lehető legkisebb Avocado kád van, Ravak, inkább gyerekméret, mellett zuhanykabin. Igen, kell a külön vécé! Nagyon irigyellek, hogy lesz saját kuckód, nekem nagyon hiányzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindenképp szeretnék majd egy kis kuckót ami csak az enyém még ha egy kis sarok akkor is az csak az enyém. Na ez egy jó dolog volt, hogy leírtad erre akkor majd figyelünk ha sikerül valamikor elköltöznünk.

      Törlés