2018. november 19., hétfő

DIY| Adventi kalendáriumok

Lassan itt van december a várakozás időszaka, tavaly nem volt adventi kalendáriumunk idén úgy gondoltam elég nagy már Roland hozzá, így pár hónappal ezelőtt neki álltam elkészíteni a mi DIY kalendáriumunkat pontosabban 2db-ot mivel akkor már mind a két gyermek kapjon egyformát, igaz Viki csak jövőre fogja megkapni.

Kerestem sok helyen az igazit de sehol nem találtam, majd valahogy ráakadtam erre a Paper Art házikóra és itt beugrott, hogy na igen EZ az igazi. Rögtön tudtam, milyenre szeretném megcsinálni, egyszerűt, elegánsat és több éven át mutatósat szerettem volna.
Első lépésként magát a házakat festettem le fehérre akril festékkel illetve 12db fiókot is. A fehérből mindent kétszer festettem át a biztos fedés érdekében. A másik 12db fiók piros színt kapott ugyan csak akril festékkel.


A házak teteje eredetileg műhavat kapott volna, de erre nincs sajnos jelenleg már időm, így jövőre beszerzek és befejezem. De két gyerek mellett úgy, hogy nem alszanak egyszerre lehetetlen küldetésnek bizonyul.

Nem akartam túlcsicsázni vagy csilivili dekorációt rá ezért csak 1-1 plüss hatású számmatricát kapott. Semmi más csicsa így pont tökéletesen egyszerű és elegáns. Illetve biztosan évekig minden dekorációba beletudom illeszteni.



 A ház közepére festettem egy R betűt ami segít megkülönböztetni majd a két gyermek ajándékait.

Ezután már csak fel kell tölteni a fiókokat, elég sok minden került bele erről majd egy következő bejegyzésben vagy videóban beszélek.

December 1től indulhat az első bontogatásunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése