2018. november 6., kedd

TESZT| Baba fogápolás avagy Jack N' Jill fogkrém teszt

A kibújó fogak után az egyik legnehezebb kérdés a mikor mossuk a gyermekünk fogát? Hogyan tanítsuk meg fogat mosni? Mivel mossuk? Ugye a várandósság alatt ilyenekre nem gondoltunk volt rengeteg egyéb kérdésünk ami ennél fontosabbnak bizonyult. Most ebben segítek nektek egy kicsit illetve mutatok egy terméket ami nekünk hatalmas áttörés volt.

Én azt az elvet vallom, hogy amikor az első fogacska kibújt onnantól kezdjük el mosni a fogát. Rolandnál is és Vikinél is egy ujjra húzható babafogkefével kezdtük amit bevizeztem és picit áttöröltem nekik. 



Amikor már ült Roli akkor kapott egy első fogkefét amit inkább rágcsálni tudnak nem fogat mosni. Még itt is a vizet használtuk, ha nem tökéletesen mossa akkor sincs baj próbálkozzon. Mutattuk neki hogyan kell, igyekeztünk mi is mosni neki.

Kapott egy babafogkefét olyan 15hónapos kora körül amivel elkezdett fogat mosni, persze hisztizések árán mikor nőtt a foga. 

A nagy könyv szerint 1éves kor körül érdemes elkezdeni babafogkrémmel mosni a fogait. Itt jött a Mommy Mia boxban lévő Babydent álltal forgalmazott Jack N' Jill Bio fogkrém: A fogkefét eltettem Vikinek mert a mintája nekem túl lányos.

Nagyon örültem mikor elkezdtük használni ugyanis itt minden megváltozott amióta kap rá fogkrémet imádja a fogait mosni.

 Hozzánk az áfonya ízű került, természetes összetevőket tartalmaz, így lenyelés esetén sem jelent veszélyt, fluorid mentes, SLS mentes, színezékanyag mentes, parabénmentes és cukormentes. Mindent tud amit én szeretnék egy gyermekfogkrémnek. Az összetevői is elég szépek:
xylitol, tisztított víz, glycerin (kókuszból nyert), silicium-dioxid, xantán gumi, organikus krömvirág kivonat, kálium-szorbát (természetes úton kinyert), citromsav

Körülbelül borsónyi mennyiséget kell a fogkefére tenni és finom körkörös mozdulatokkal megmosni a fogát.

Tapasztalataink szerint nagyon finom íze van (teszteltem) nem habzik annyira mint egy szokványos fogkrém viszont szerintem nagyon szuperül tisztít. Ha elfogy biztosan ezt fogjuk újra venni esetleg más ízben. Ugyanis tényleg nagyon jó kis termék, aki teheti szerezze be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése