2015. július 2., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} Álomesküvő

Sziasztok!
Hát a mostani VKP szerintem a legjobb amit valaha írhatok. Ugyanis nem titok már szóba került az esküvő gondolata Zsoltimmal. Így ezt a bejegyzést kicsit ketten írtuk, ugyanis már a jővőbeli esküvőnkhöz igazítottam ezt a bejegyzést, ugyanis a szín kb a ruha stb stb már meg van milyet szeretnénk :) Már csak a gyűrű hiányzik az újjamról :) NA de csapjunk is bele :)



Kezdjük az elején, ha már megkérték a kezünket, jöhet a dátum kitűzés, nálunk az már megvan bár még lánykérés nem volt, de találtunk egy olyan dátumot ami mindkettőnknek tetszik, de erről majd ha aktuális lesz a dolog :)

Ami a következő lépés lesz, az a VENDÉGLISTA össze állítása, nálunk nem túl nagy max 30 fős esküvő lesz, hisz nincs sok barátunk (nekem kb egy sincs) a családi kör lesz ott abból sem az x-edig rokonnak a rokona :)

A helyszín Nagyából megvan már, a templomi még nincs hol lesz majd, illetve a vacsora helyszín sincs, nem akarunk nagy lagzit de utána egy kis összejövetel azért lesz:)

A ruha kiválasztása már az elképzelés megvan milyet szeretnék, mindenképpen szív formájú felsőrészeset és pánt nélkülit fehéret és habos babosat. De még, hogy kölcsönözni fogjuk e vagy sem az jó kérdés, majd még alakúl a dolog.


 Smink és haj: A sminkről még nincs elképzelésem, azt biztosan szakemberre bízom majd, viszont a hajat, ha sikerül megnövesztenem addigra (nagyon rajta vagyok az ügyön) akkor magamnak szeretném csinálni és hajfánkos kontyot, az elején kis dísszel hátul pedig a fátyollal.

A csokorról is megvan már az elképzelés vörös rózsa vagy csak magában, vagy fehérrel, ugyanis ez a két szín fog dominálni majd a nagy napunkon.  Hasonlót képzeltem el, amit lehet magamnak fogok megcsinálni mert szeretnék minél több dolgot saját kezűleg elkészíteni, de erről majd még később bővebben ha aktuális lesz a dolog. Mert szeretném majd a készülődést is belevonni a blogba.

Valami egyedi pezsgős poharat is szeretnék majd, amit vagy megveszünk vagy megcsinálunk. Mert minden házassági évfordulón nagyon szép emlék lenne ebből koccintani, vagy szilveszterkor vagy bármikor máskor.

A meghívót vagy valami hasonló egyszerűt, vagy pedig saját kezüleg elkészültet fogunk csinálni, ami bár nem nagy létszám lesz, de biztos vagyok benne hogy a legcsodálatosabb napunk lesz :)

A cipő valami hasonló lesz, de nem tudok pontosan, ebből még nincs álom cipőm, meg ugye kell majd egy piros is a menyecskeruhához.
amire én egy hétköznap is felvehetőbbet szeretnék, nem szeretnék nagy habos ruhát.



Koszorúslánynak, aki remélem a hugom lesz, és megbékél majd a dologgal valami hasonló szép ruhát szeretnék. 

Ilyesmi ültetőkártya nagyon szép lenne :)
Várom már, hogy mikor leszek menyasszony és feleség :)


4 megjegyzés:

  1. Nekem is vörös rózsám volt :) Drukkolok, hogy hamarosan valóra válthasd az álmod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon remélem, hogy hamarosan. Bár elvileg 2017ben lehet már eljön a nagy nap :) Ott néztünk ki egy dátumot :)

      Törlés
  2. 2017? Hú, az messze van :) Az az első piros ruha nagyon tetszik!
    Nekem orchideacsokrom volt, arra emlékszem és varratott ruhám, nem menyasszonyi, csak alkalmi. Nagy esküvőt nem szerettem volna, én meg pont a rokonok miatt, hogy nem tartjuk velük nagyon a kapcsolatot. Így 12 fős volt az esküvő és ebéd volt utána.
    Izgalmas lesz a szervezés, szerencse, hogy van rá idő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen nagyon messze:) Ha még nyáron gyűrű kerülne az ujjamra akkor lehet januárban elkezdeném szervezni, legalábbis amit saját kezűleg csinálok majd azt apránként elfogom kezdeni megcsinálni :)
      Nálunk is összesen szerintem max 30an lesznek, én fehér ruhát szeretnék, meg hogy a hugom koszorúslány legyen. ennél nagyobb felhajtást nem nagyon. bár a tanú kérdés nálam még kérdéses nagyon.

      Törlés