2015. szeptember 29., kedd

TESZT| Loveszappan kakukkfüves rozmaringos szappan



Sziasztok! Ma egy szappan tesztel, jelentkezem, mégpedig a Love szappan kakukkfű és rozmaring szappanjával. Aminek az illata már valami isteni, olyan igazán fűszer illata van, mintha a konyhában lennénk. Ez a két fűszer remek hatással van a szervezetükre így tényleg egy különleges szappan birtokosai lehetünk. 


Nézzük meg mire jó ez a két növény: A kakukkfű nagyon régóta ismert gyógynövény rengeteg féle jó tulajdonsága van, ami közül most leginkább azt a tulajdonságát emelem ki, ami egy szappanban is tökéletesen érvényesül, mégpedig a fürdőzés folyamán a forró víz által felszabaduló illóolajok  a felső lég utakon illetve a bőrön a pórusokon keresztül szívódnak fel. Enyhití az akut náthát, a köhögést, vagyis a megfázós időszakban remek hatása van. 
De még ismert a stressz oldó hatása is, könnyíti az elalvást; illetve gyulladás csökkentőként is remek.


A rozmaring szintén gyulladás csökkentő hatással bír, így a pattanásos bőrre is kitűnő. Ha idegesek vagyunk ezt a gyógynövényt is használhatjuk hisz nagyon jó idegnyugtató hatással bír. 


Ha ezt a kettőt vegyítjük, akkor nagyon a téli időszakban. Én fürdésre használtam párszor sajnos hosszú távon macera a szappanozás, jobban szeretem a tusfürdőt, de mindenképp el fogom használni, vagy zuhanyzáshoz, vagy arcmosáshoz, hisz a gyulladás csökkentő hatása is nagyon jó. 


Tapasztalat: Fürdés közben is ugyan olyan intenzív az illata, mint magának a szappannak. Megfázáskor pontosítva az influenzám alatti fürdésnél tényleg úgy éreztem, hogy felfrissültem, utána szépen folyt az orrom, tehát a légutakat megnyitotta. Miután nem tudom áztatni magam, csak zuhanyozni, így sok forró vízzel nem tudtam kipróbálni. Kevesebbet köhögtem, bár mai napig köhögök, pedig már ez a 3. hét a legrosszabb napjaim óta. 

Ha lesz, készleten mindenképpen szerezzétek be, mert nagyon jó kis termék.

Ti próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése