2016. április 7., csütörtök

Ara születik| Az esküvői fehérnemű



Sziasztok! Ma egy olyan bejegyzéssel készültem, ami bekukkantást enged a menyasszonyi ruha alá, hogy mit viseljünk, és mi közül választhatunk. Ugyanis az első szempontunk az az, hogy kényelmes legyen, hogy tartson és kellően takarjon, ott ahol kell. A nászéjszakánkra válasszunk másik fehérneműt ugyanis valószínűleg nem az esküvőnk éjszakáján fogjuk ezt megejteni. Na, kellően elrémisztettelek a bejegyzés olvasásától, de azért olvasd el tényleg, szuper ötletek vannak benne.


A legeslegelső hogy nagyjából tudjuk, hogy milyen ruhánk lesz, de az a legjobb, ha már meg is van a ruhánk. Ha tudjuk, hogy pánt nélküli lesz akkor mindenképpen pán tnélküli melltartót vagy fűzőt kell választanunk és nem nyakpántosat vagy szilikonpántosat nem illik még utcára sem ilyenben mennünk, főleg nem arra a helyre és alkalomra ahol te vagy a középpontban.



A ruha alatt kerüljük a nagyon csipkés fehérneműt, ugyanis ha vékonyabb anyagból van, akkor az átüthet (Mondom én, akinek a melltartója hátul pánt csipke) a kosár része mindenképp vastagabb anyagból készüljön, tehát takarjon. Nem szép látvány egy átütő mell a ruhán gondolom, te se szeretnéd vissza látni a képeken. ÉN miután kis cicivel vagyok megáldva így egy szép push up-os melltartót választottam és abból is pánt nélkülit. Arra is figyelni kell, hogy milyen dekoltált a ruha, mert ha középen nagyon kivágott vagy a köldökig egy áttetsző anyag van, akkor inkább varrassunk a ruhába egy corsettet. Ha próbáljuk, a melltartót ne érezzük hülyén magunkat, de ugráljunk benne akár picit táncolhatunk is benne, guggoljunk, leálljunk, felhajoljunk le. Ha nem csúszik, le nem buggyan ki belőle semmi akkor ő a tökéletes, ja és persze ha nem szorít



Evezzünk kicsit lejjebb.  A menyasszonyi ruha alá a bugyi itt mindenki ááá majd valami extra csipke szexi selymes valamit akar. Én azt mondom ne, itta kényelemre gondolj elsőre. Te se szeretnél tocsogni az izzadtságban a ruhád alatt. ÉN egy nagyon szép francia bugyit választottam erre a célra. 


Harisnya is kell a ruha alá hisz sokkal higiénikusabb a cipő, persze ha nem szandált viselünk. Viszont én itt a combfixet ajánlanám. Ugyanis ha fa egy abroncsos ruhád, amit amúgy fel kell emelned ezt még, megoldod, valahogy a bugyit lerángatod magadról, na de ha harisnya is kerül a derekadra ez már esélytelen. Válassz szilikon csíkos combfixet. Régen csak fehér harisnya lehetett mára már a testszínű is elfogadott én is ezt választottam és rögtön két darabot is beszereztem belőle. 



A bal lábunkra vegyünk egy combcsipkét, amivel le is tudhatjuk a valami kéket. A hagyomány szerint ezt a férj a fogával húzza le és a még nőtlen férfiak közé dobja, aki elkapja ő lesz a következő vőlegény a sorban.

A cipőt egy külön bejegyzésben tárgyaljuk :)
 
Viszont ha ti mindig is csipkecsodában szerettetek volna férjhez menni, inkább hagyjátok a nászéjszakára. A nászúton biztos nagyon fog örülni a férjetek egy szexi darabnak :)

* képek forrása:google.hu  

2 megjegyzés:

  1. Jó tanácsok. Nekem egy sima melltartóvásárlás is tortúra, ha találok többet, ami jó, megveszem és pár évre letudva a gond. Combfix volt rajtam is esküvőn, azóta nem is vettem harisnyanadrágot, utálom, amikor bevág, mindig combfixet veszek azóta vagy semmit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, két kosár közt vagyok és egyszerűen néha a 10. boltban sem találom a tökéleteset.

      Törlés