2016. április 26., kedd

TESZT| Rimmel Kate Moss Nude rúzs Nr. 42

Sziasztok! Ma egy rúzs tesztel érkeztem, mégpedig a Rimmel Kate Moss nude rúzsával amiből 5 különbözőt vásárolhatunk meg én a 42-s sötétebb nude színt hoztam haza és használom előszeretettel.
 

Mostanában kezdtem el érdeklődni a Rimmel rúzsok iránt így csapjunk is bele a tesztbe.
Amit a márka ígér: Szuper sikk, trendi neutrális színek. Lágy, könnyű, krémes textúra. Mindenki megtalálja a bőrtónusához illőt.

 Csomagolás: A tipikus Rimmel csomagolás. Letisztult rózsaszínes barackos árnyalat,  Kate aláírásával ékesítve , az  árnyalatszám és színminta foglal helyet a tubus alján.  4g terméket tartalmaz a jól záródó kiszerelés. 

Illat: Édeskés illata van, amiben én is és párom is érzünk egy kis fahéjas illatot. Nagyon finom és tartós is.


Pigmentáltság: Két rétegben nagyon szépen fed, egy rétegben annyira nem adja át a színét. Barackos narancsos tónusa van.


Tartósság: Krémes a textúrája ezért könnyű elinni és eloszlatni az ajkakon. Ha nem használok alatta hidratálót a nap végére kis darabokban jön le a számról. Az ivást bírja, de néha kell utána igazítani az evést sajnos nem bírja.


1 megjegyzés: