2016. április 19., kedd

TESZT| Dr.Kelen Sun Solar szoli krém



Sziasztok! Időközönként rákapok a szoláriumozás ízére így el szoktam járni, mostanság is már voltam párszor úgy érzem, kell egy kis szín az esküvőre ne legyek azért olyan hulla. Illetve a nyár közeledtével amúgy is el szoktam járni párszor, hogy egy pici alapszínem legyen. Ugyanis a napon mindig sikerül leégnem. Viszont ha szolozás után megyek, akkor sosem szoktam pecsenye lenni. Hogy még jobban barnuljunk ezért szoktak ajánlani szoli krémeket viszont én nem a szoláriumban kapható krémek közül hoztam nektek egyet bemutatni, hanem a Dr. Kelen Sun Solar krémét





A krémben a Thyrosint segít a barnulási folyamatban ugyanis ez alakul át barna színné ez által könnyebben elérjük a természetes barnaságot. Ami megvédi a bőrünket az E-vitamin illetve az allantoin. Ugyanis ezek hámregeneráló készítmények. Hiába nem tartalmaz színezőanyagot, ha túl sokat kenünk, fel sajnos ott sárga marad.



A használata nagyon egyszerű, mintha testápolóznád magad, úgy kell felkenni, hamar beszívódik, egy picit különleges illata van. Mint már említettem, vigyázni kell, hogy egyenletesen legyen elkenve ugyanis nálam első alkalommal egy picit itt-ott a hajlatokban sárga volt. A szoli szagot csak picit nyomja el, de már az is felüdülés, hisz nem vagyok rosszul attól a szagtól.



Aki szeretné kipróbálni annak bátran, ajánlom.





Használtátok már ezt a fajta szoli krémet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése