2016. április 23., szombat

Ara születik| Mr. & Mrs. & koszorúslány vállfa DIY

Sziasztok! Remélem, nem unjátok még, de mára is egy DIY bejegyzést hoztam, mégpedig egy különleges meglepetést. 

Aminek az egyik része teljesen ajándék lesz. 

Névre/személyre szóló vállfákat fogunk csinálni. Mégpedig egy Mr. egy Mrs. és egy Koszorúslányosat. Az utóbbi nem tudja, hogy készül, neki ilyen az majd az esküvői készülődésnél fog kiderülni mit szól hozzá :) 



Nagyon szeretem a DIY dolgokat, főleg ha nem túl drága és nem túl bonyolult, mondjuk ebben a pár hónapban rájöttem, hogy minden csak akarat és kitartás kérdése. Pinterestten nézelődve rábukkantam egy különleges dologra, ami az esküvői készülődős képeket feldobja, meg úgy szerintem az egész hangulatot is, mégpedig egy vállfa.

 
Amire szükségünk lesz: 
Fa vállfa
Festék (akril) 
Ceruza
Sablon
Ecset
 
Nyomtassuk ki azt, amit rá akarunk írni a vállfánkra, én a dátumot, Mr. Mrs. illetve Koszorúslány és egy nevet. A legegyszerűbben Wordből tudjátok megcsinálni a 2013-masban már rengeteg szép betűtípus, van én is azokból válogattam szinte minden esküvős dologhoz, ami saját kezűleg készült.




A megfelelő nagyságú betűméretet nyomtassátok ki, majd vágjátok körbe, amennyire tudjátok olyan közel a szöveghez, de azért tudjátok tartani is.

Ha készen vagytok, akkor fordítsátok meg és kezdjétek, el grafittal jól besatírozni a hátulját ezzel egy indigót képezünk rajta. Majd a satírozott résszel lefelé tegyétek, a vállfára ahova szeretnétek rajzolni.

Egy tollal vagy egy ceruzával kezdjétek a körvonalakat átrajzolni itt érdemes picit erősebben rányomni.

Ha a sablonunk megvan, jöhet a festés, amihez egy vékony ecsetet használj. Én két rétegben festettem át az összes betűt.

Ha megvan már csak a ruhára vár, illetve, hogy át legyen adva az ajándékozottnak:)

















1 megjegyzés: