2016. április 22., péntek

Zöldkávé tényleg csak hatásos vagy egy jó ksi reklámfogás?



Sziasztok! Az esküvő miatt úgy gondoltam kellene valami diéta vagy hasonló, mert szeretnék kicsit formába jönni. Munka mellett nincs időm edzeni, vagyis lenne csak lelkierőm nincs főleg, hogy a napok pörögnek és már csak alig pár nap van hátra. Így megörültem, amikor a Pixiboxban  benne volt a Damona Zöldkávé ugyanis nagyon sok jó dolgot olvastam róla, hogy mire jó köztük a fogyást is segíti. De hogy pontosan mit is ígér, olvass tovább és megtudod azt is, hogy nekem hogy vált be.




Mit ígér a márka: A zöld kávé kapszula a zsírégető hatása miatt vált leginkább ismerté. Ezen felül lassítja az öregedést, felpezsdítő hatása van emellett az emésztési problémák megelőzésében is segít.


A zöldkávé a le nem őrölt kávébab kivonata, melynek legfőbb hatóanyaga a pörkölés során lebomló. Naponta 1-2 tablettát bőséges folyadékkal kell bevenni. A Demona zöldkávé kapszulákból 100db van a dobozban.

Csomagolás: Kis méretű, a táskába is simán be lehet dobni, a kupakja letekerhető, de könnyű ki be nyitni. A kapszulának elég érdekes íze van, így ne tartogassuk a szákba lenyelés előtt.

A felpezsdítő hatását érzem, utoljára mikor speciálisan ilyen készítményt szedtem akkor éreztem, Nem érzem annyira fáradtnak magam és a napokban döbbentem rá, hogy amióta ezt szedem nem ittam 3az1bent. Pedig minden napi rituálém volt délután 2 és 3 óra között.

Az emésztési problémákra is jó, én, aki nagyon ritkán jártam… most sokkal sűrűbben végzem el a dolgom. Tehát már ennek is nagyon tudok örülni. 

A fogyás miatt kezdtem el leginkább szedni, mint már említettem és láss csodát hatásos. másfél 2 kg mínusznál tartok, ami azért valljuk be nagyon szép teljesítmény 0 mozgással. Na, jó lépcsőzőm a munkahelyemen illetve sétálok néha. De emellett semmi mozgás. Ami még nagyon feltűnő, hogy rengeteget járok pisilni, mondjuk tényleg elkezdtem mellett inni, mert kicsit vízhajtó hatása is van, és nem szeretnék kiszáradni. Az a nadrág, ami tejesen szorított mára már kicsit csúszik le rólam. 


A hasam és a csípőm is sokkal kisebb lett, nem látom annyira nagynak már a hasam, mint régebben, így összességében mindenkinek ajánlom, aki szeretne egy kis rásegítést az alakformálásra. Ami picit rossz az, az, hogy terhesen és szoptatás alatt nem lehet szedni, így picit szomorú vagyok miatta. De addig is a napi reggeli rutinomba belekerül. 


Amit még szeretnék elmondani az az, hogy én csak reggel szedek egyet. Két napot próbáltam napi két szem szedéssel, de nagyon fájt a fejem, így nem mertem tovább szedni a kettőt, nem vagyok benne biztos, hogy a zöldkávétól, de maradok az egynél.

1 megjegyzés:

  1. Jó lehet, sosem szedtem ilyesmit. Nekem meg az a bajom, hogy kis idegesség és mindig vécére rohangálok, nem bírok enni sem.

    VálaszTörlés