2016. április 16., szombat

TESZT| Revlon Professional Style Masters Modular hajlakk


Sziasztok! Ma egy hajlakk tesztel érkeztem, nem szoktam sűrűn használni ilyen terméket, de néha úgy érzem, szükségem van egy kis + tartásra és ilyenkor bevetek egy két hajlakkot, amiből jó pár fajta van itthon és nem sok fogy, most egy Revlon terméket fogok bemutatni nektek. 



Ultra gyorsan száradó spray, mely minden hajtípusra alkalmazható. Gyakorlatilag észrevehetetlen a hajon, így lehetővé teszi a hajon a tartás erősségének szabályozását. Az alkalmazott mennyiségtől függően közepes és erős tartásokat érhetünk el. Könnyen kifésülhető és nem hagy maradványokat a hajon.

Egy mondattal le tudom írni a véleményem, de azért kicsit jobban kifejtem. Nézzük sorban:

Tényleg nagyon gyorsan szárad, ezzel együtt könnyen használható ugyanis lefújom a hajat és már fixál is. Azt írták róla, hogy észrevehetetlen a hajon, egy icipicit azért érezni és látni, hogy raktunk hajlakkot a hajra, viszont tényleg nem az a nagyon mű és feltűnő hatása van.  Ami nekem még nagy problémát szokott okozni, az a haj kifésülése, de ezzel a termékkel fixált haj ugyan olyan könnyen fésülhető, mint ha nem lenne fixálva. Viszont amire felhívom a figyelmet az, hogy ilyenkor a fésűnket azért mossuk át. Az illata sem hivalkodó, de kellemesnek tudnám azért mondani. Építhető tehát a 2es tartást lehet erősíteni, többszöri átfújással, én volt olyan, hogy 2-3 szor is átfújtam vele egy tincset és akkor sem volt különös problémám azzal, hogy látszik, hogy tiszta hajlakk a hajam, mert nem látszott.

Ajánlani tudom a hajlakkot, ha egy jó tartású, de nem mű hajlakk hatású hajat szeretnétek csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése