2016. április 18., hétfő

Ara születik| Menyasszonyi cipő kiválasztása


Sziasztok! Ebben a bejegyzésben azt a cipőt szeretném megmutatni nektek amelyiket az esküvőn fogok viselni. Egyre izgatottabb vagyok, hisz telik az idő nagyon. Nem gondoltam volna, hogy az esküvőre ilyen magas sarkú cipőt fogok választani. Bár menyecske cipőnek próbáltam egy kisebb sarkú cipőt és mit ne mondjak fájt benne a lábam, pedig csak 10 percet volt rajtam. 


Az első cipő amit megszeretnék mutatni az a menyasszonyi cipőm lesz ugyanis ő szerelem volt első látásra. Nagyon kényelmes nem nyom nem tőr. Tudok benne menni, a tánc próbát is vele táncoltam. Őt egy kínai boltban vettem, az hogy van rajta ez a gumis virág még elegánsabbá teszi szerintem. Kíváncsi vagyok már  nagyon, hogy a Nagy napunkon hogy fog teljesíteni.


A második cipő a menyecskeruhámhoz lett volna véve, ami hatalmas fejtörést okozott, olyannyira, hogy hetekig jártam a boltokat és nem találtam meg az álom piros cipőmet amit utána tudok is hordani. Ezért előkaptam egy alig hordott fekete magassarkút és úgy döntöttem, ez lesz a menyecske cipőm kényelmes párszor volt rajtam, de nem agyonhasznált.

Tudom,   alacsonyabb sarkakat  is választhattam volna  de mivel csak 160 cm vagyok  ezt mindenképpen kompenzálni szerettem volna, és azt hiszem ezek a lábbelik tökéletesek lesznek a célra.  Cipő vészhelyzet esetére még bedobok valami kényelmesebb laposabb darabot is hátha kell majd, de mindegyiket nagyon kényelmesnek találom.

1 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon csinosak. Esküvőre pont jó a dísz a fehér cipőre! Nálam a 4 cm a max. sarok, az sem tűsarkú, mert nem szoktam meg. Azért az üzletben mindig felpróbálom őket, ha van időm, más benne az ember járása, tetszik is. De a laposat sem bírom, attól fáj a talpam. De ha ezek neked nagyon kényelmesek és tudsz is szépen menni bennük, akkor biztos jó lesz, nagyon elegáns a magas sarok. Ha órákat kell táncolni, azért jó ha van egy tartalék, ahogy írod, mert egyrészt bármi történhet, másrészt meg hátha jó lesz a lábnak a cipőcsere. Azért készülj sebtapasszal, biztos ami biztos, extrém sokat kell majd táncolni :)

    VálaszTörlés