2016. április 13., szerda

TESZT| Garnier micellás víz


Sziasztok! Végre volt egy kis lélekerőm összedobni az első micellás vizemről a tesztet. Elég régóta használom így tényleg kialakult róla a vélemények. Így elmondhatom, hogy az egyik kedvencem lett az arcápolásban. De hogy miért azt, ha tovább olvastok, elárulom.


Határozott elképzeléssel mentem be a drogériába, hogy már pedig nekem ő kell, el is hoztam (mára már több fajta van) nekem az érzékeny bőrre való Garnier Micellás vize van meg.

Nézzük, mit ígér a márka és mit kell tudni a termékről:


,,A micella egyfajta molekulacsoportot jelent. A molekulák mindegyikének egyik vége szereti a vizet (hydrophilic), még a másik vége utálja (hydrophobic). Víz oldatban gömb alakba csoportosulnak ezek a vízvonzó külső, illetve a víztaszító belső molekulák. Amikor a micellás oldatot, lágyan egy felszínen alkalmazzuk - mi esetünkben az arcbőrön - a micella gömbök kettéhasadnak ezzel a felszínnel szemben. Amikor a felvitel nyomása csökken, a molekulacsoport megint bezáródik, és ennek folyamatában megragad mindent (ami nem víz) a bőr felszínéről. Így rendkívül hatékony a sminkeltávolításban, a faggyúmirigy túlműködésben vagy csak egy napi bőrtisztító rutinnál. A micellás oldattal az arctisztítást és az tonizálást egyesíthetjük egy lépésben a normál vagy kombinált bőrtípusnál. "


A micellás vizet én a reggeli és az esti rutinomban is használom. Próbáltam sminkeltávolításra ott miután a szempillaspirált nem távolította el makulátlanul illetve a vízálló termékeket sem ezt a használati lehetőséget nem alkalmazom. A sminklemosás után szoktam egy második tisztító lépésként használni.  
 

Miután használom tényleg sokkal frissebbnek üdébbek és tisztábbnak érzem az arcom illetve a nyakam és a dekoltázsom. Miután áttöröltem vele az arcom (1-1 vattakorong az arcom egyik, ill. másik oldalára). Nagyon könnyen távolítja el a szennyeződéseket, ugyanakkor nem durva. Nem irritál, de a használata után pár percig egy picit ragacsos marad az arcunk utána.
.

Összességében én nagyon megszerettem ezt a terméket, bátran ajánlom nektek is.

2 megjegyzés:

  1. Ezzel a végén már a koszos gyerekpofit mostam le, annyira nem jött be, habzott és csípte a szememet. A L'Oreal egy fokkal jobb volt, de az is habzott.
    Ha pár másodpercig csak ráteszed a micellás vízzel átitatott vattakorongot a szemedre és lehúzod úgy jobban lejön a smink, mint ha dörzsölöd.
    Olvastam, hogy sokaknak bevált, az ára miatt sajnálom, hogy nekem nem.

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez nagyon nem vált be, csípte a szemem es a ragacsossag nem mult el, sztem ennel meg a balea-s is jobb :) most a nivea érzékeny bőrre valót hasznalom, hat eg es föld..

    VálaszTörlés