2016. április 15., péntek

TESZT| Rimmel Wake Me Up Szempillaspirál (Uborkás)


Sziasztok! Ma az egyik legfurább legkülönlegesebb és talán legétvágy gerjesztőbb spiráljáról hoztam egy tesztet. Mégpedig a Rimmel Wonder'full Wake Me Up spirálról. Ami így a beharangozó után nyilván mindenkinek felkelti a figyelmét, hogy miért is adtam neki ezt a három jelzőt?


Rögtön bele is csapok az elemzésbe nem írok oldalakat, hogy mit ígér stb. stb. így az elején, ennél sokkal izgalmasabb maga a termék.

Csomagolás: Felfelé szélesedő nagyon kényelmes a fogása a színe metálzöld. Tökéletesen záródik, így simán be lehet dobni a táskába. A keféje homokórára emlékeztető klasszikus sörte. Egyetlen negatívumot tudok felhozni, az pedig hogy gyűjti az ujjlenyomatokat.

Illat: Itt jön a legétvágygerjesztőbb jelző megmagyarázása. Egy az egyben olyan mintha uborkát szeleteltünk volna bele és úgy nyitnánk ki. Amit én még felkenés után is érzek és eszméletlenül imádok. 

Élénkítő spirál, ami dúsít, tökéletes tartást csomómentes felvitel és nyílt tekintete ígér a márka. De vajon ezeket betartja? Illetve még az összetevőket szeretném itt megemlíteni. Az egyik az uborka, ami az illatát is adja, E vitamin és B5 vitamint is tartalmaz. Ezek mind az ápolásról gondoskodnak, vagyis tápláljuk a pilláinkat.


A használata nagyon egyszerű, bár picit figyelni kell, hogy a fej végén picit több festékpaca marad így azt érdemes a tégely oldalával leszedni. Már egy rétegben csodálatosan fed és tényleg csomómentesen. Én két rétegben szoktam használni, olyan igazi természetes hétköznapi darab.

Általában a munkahelyen szoktam kifesteni a pilláimat a reggeli lustaságom miatt, itt mini tükör és nagyon gyors mozdulatok kellenek, ezzel a spirállal még nem sikerült össze kennem a szemhéjamat. Egy másik spirál van, amivel ugyan így könnyen tudok bánni, de miután teljesen más márka így nem írom le most, hogy melyik.


Jó pár hónapja használom minden nap, így tuti, hogy a szempilláim állapotán javított. Nem hullik annyira (sokkal kevesebbszer szól életem, hogy van egy pillád az arcodon) Talán élettel telibbek, ha lehet egy pillára mondani ilyet. Nap végéig nekem simán kitart, én szép pillákat tudok vele csinálni, bár hála az égnek szép hosszú a pillám.


Ti próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése