2016. április 21., csütörtök

TESZT| Rimmel Kate Moss rúzs 105-ös


Sziasztok! Engem is elért a rúzs láz és egyre jobban gyűjtöm őket, vagyis keresem a tökéletest. Az egyik ilyen tökéletes keresésem nem is ment messzire csak a Rimmel polcokig ahonnan a Kate Moss egyik rúzsát hoztam magammal, na, erről olvashattok most.


A leginkább a 105-ös árnyalat tetszett meg ebből a kollekcióból így őt hoztam magammal. A csomagolása egy az egyben egyezik az összes Rimmel rúzséval csak annyi, hogy Kate aláírása is ékeskedik rajta. Szép élénkpiros színt kapott a tégely, amit könnyen lehet ki és visszatekerni. A színe olyan rózsaszínes barnás árnyalat tökéletes Nude szín a hétköznapokra. 
 
Nagyon könnyű lágy formulája van, ami nagyon szépen terül az ajkakon így kezdőknek is tökéletes lehet. Pár órát kibír az ivást még csak csak, de az evést nem nagyon szereti. Éppen ezért, ha viseljük, midig legyen nálunk. Ami még gyenge pont, az, hogy picit szárít, de ahogy hallottam a matt rúzsoknak ez az átka. Így mielőtt felkenem, használok ajakbalzsamot és utána jön csak ő. Picit hajlamos a mászkálásra így én mindenféleképpen egy kis alappal viselem, ami lehet kontúrceruza vagy primer (ebből keresek egy elfogadható árut, de ami jó is)






Nagyon megszerettem a Rimmel rúzsokat tényleg nagyszerűek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése