2015. szeptember 8., kedd

DIY| Elegáns fülbevaló egyszerűen?



Sziasztok!Miután elkészítettem ezt a fülbevalót rájöttem, hogy meg kell mutatnom nektek, nekem nagyon tetszik egy hétköznapibb szerelést is annyira feltud dobni, Elegáns de annál egyszerűbb elkészíteni, Mostanában ha DIYről van szó igyekszem egyszerű de mutatós darabot készíteni. Most is egy ilyet mutatok nektek.


Nagyon kevés hozzávaló kell, nem is drága, nem is nehéz megcsinálni:

535ft összesen


A szerelőkarikát szétnyitod, ráakasztod a medált és a fülbevaló alapot szépen összenyomod, majd megismétled még egyszer és el is készült. 

Kb 5 perc alatt készen voltam vele úgy, hogy fényképeztem is közben stb stb. Nagyon mutatós darab én beleszerettem :) 

Ha elkészítettétek mutassátok meg :)

2 megjegyzés:

  1. Jaj nagyon szeretem a DIY-okat, szerinted lehet ilyen venni pl hobbi boltokban is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahol voltam, ott még nem láttam ilyet, de én nagyon szeretem ezt az oldalt, tényleg személyesen is át lehet venni, rugalmas stb stb. Én meg pont ma gondolkodtam el, hogy a reggeli kapkodásba fekete fehér szerelésemhez simán felvehettem volna. Na majd holnap :)

      Törlés