2015. szeptember 9., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} Gyűjtemények



 Sziasztok! Ma a Gyűjteményekről lesz szó ismételten a VKP keretein belül. Először nem akartam megírni, mert miről is írhatnék, hisz nagyon nem gyűjtögetek semmit, na és akkor beugrott, hogy de igen is van amiből van gyűjteményem. Vágjunk is bele:

Nagyon nincs nagy gyűjteményem semmiből, kívétel Tusfürdőből ugyanis abból még mindig rengeteg van kb 15db. Igen akció volt + év végén amit kaptunk utalványt nem tudtam mire elkölteni így kénytelen voltam venni tusfürdőt :) Persze szigorúan ez volt az indoka és nem az, hogy isteni illatok voltak :) Szépen fokozatosan fogyasztom őket, csak én nem használok rengeteget :)

A sminkecset gyűjteményem is egyre nagyobb, remélem még 1-2 dolgot tudok hozzá venni és akkor amit én alap készletnek érzek az teljesen kész lesz. (Ha elkészül akkor mutatom őket)

Smink termékeim is egyre gyarapodnak, bár inkább a rúzsokat kezdem el nagyon gyűjteni :)

Körömlakkjaim is szaporodnak ám, amit Vőlegényem nem ért, minek egy nőnek ennyi körömlakk, hisz úgyse használod el őket soha... Hát mert kell, mert mindig más színhez van kedvem stb stb.

Az esküvőhöz is egyre nagyobb a gyűjteményem ötletekből, jó lesz majd válogatni belőlük:)


2 megjegyzés:

  1. Na, ez érdekes, szoktam élvezni a tusfürdőket, na de hogy gyűjtemény lenne? Legutóbb csak 2 volt itthon, mondtam a páromnak, hogy most már csak az övé van itthon, azt kell használni, erre feltankoltunk :) van vagy 10. Smink mindig kell egy nőnek, nekem is "kell" magam festeni munkába, úgyhogy van mindenből több darab, talán szemceruzából van a legtöbb, 5-6, rúzs 2, púder vagy 5, de egyformák, mert tankolni szoktam belőle, spirál is csak egy van megbontva, de több van. Ezek nekem szükséges dolgok. Ennyi erővel a tupperes termékekre is lehet mondani, hogy gyűjtöm őket, na az sok van :) Ja, hát a lakkok, az sok, mert van fedő meg alap, meg glitteres meg nyomdázáshoz meg a színek, ugye. Egyébként meg de, el lehet őket használni, azért van a lakkhígító. Kíváncsi vagyok az esküvős dolgokra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is használgatom ám őket, de a felénél váltok megunom az illatát, így nem tudok elhasználni nagyon egyet sem egyszerre a tusfürdőből na de mindegy :) A sminkcuccokból tényleg most úgy érzem kb mindenem van amire szükségem lehet. Az esküvős dolgokból hamarosan fogok jelentkezni, bár még másfél év az esküvőig, de már jó pár dolgot megbeszéltünk lassan elkezdjük beszerezni a dolgokat. Bár már lehetne 2017 májusa :)

      Törlés