2015. szeptember 22., kedd

DIY| Tojás ajakápoló


Sziasztok! Nem olyan régen kaptam az All In Packaging jóvoltából újabb tégelyeket, amik valami fantasztikusak. Most az EOS tojásra emlékeztető kis tojásokat töltöttem meg és ezt hoztam el nektek. A másik ilyen az a MACARONOS kis tároló, de arról majd később írok egy másik bejegyzésben. Illetve egy picurka tégelyt is kaptam.




Nagyon imádok kreatívkodni, sok dolgot csináltam már és fogok is még, van rengeteg ötletem mindenféle DIY dologban. 


A SET - tégely szájfény tojások, mint a nevében is olvasható, szájfények és ajakápolók tárolására alkalmasak. Szerettem volna egy saját készítésű EOS-szal meglepni magam, mert tényleg nagyon jól néz ki és kis helyen is elfér, én a tojásszínt és a pirosat választottam, ami szerintem remeg választás volt, mert mind a két szín tökéletes és jól mutat. 
 
Hozzávalók: 
Szájfény tojások 
Shea vaj (én a Mosó Mamitól kaptam még tesztelésre)
Jojoba olaj
keverőtégely 
kiskanál 




 


Az ajakápoló elkészítése nagyon könnyű, hisz csak pár kanál shea vajat kell egy kis tégelybe tennünk majd felolvasztanunk ehhez vagy egy lábasban felforralunk vizet és a kis tégelyünket beletesszük, vagy pedig ha már fűtésszezon van, akkor rátesszük a radiátorra és máris elolvad.



Miután elolvadt én pár csepp jojobaolajat csepegtettem bele majd jó alaposan összekevertem. A jojobaolajnak rengeteg jótékony hatása van így a shea vajjal remek párost alkotnak.


Hogyha ezzel megvagyunk, akkor a tégelyünk tetejébe kanalazzuk, bele az egyvelegünket majd rakjuk a mélyhűtőbe kb. 15-20 percre. 

raktam bele egy kis kakaóport
Az idő letelte után kivettem a mélyhűtőből és nagyon óvatosan megnyomkodtam majd elkezdtem kiütögetni szerintem ez a rész a legnehezebb és leghosszadalmasabb, mert vigyázni kell, nehogy eltörjön, mert kezdhetjük elölről az egészet. 
 
Ha kiszedtük a tetőből, akkor a rácsra tesszük és óvatosan rányomjuk a rácsra, hogy nehogy a kupakba ragadjon később. 




Nagyon könnyű őket kinyitni, jó a fogásuk, nagyon jól záródik így simán belehet dobni a táskába is. A kakaósat én ajakradírnak használom, mert nagyon szemcsés maradt. 
A kész termékek: 

Ti próbáltátok már a kis tojásokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése