2015. szeptember 5., szombat

TESZT| Bőrradír problémás bőrre

Sziasztok!

Ismételten egy problémás bőrre való termék tesztet hoztam nektek. A réges régi tartozásaimat ezennel letudom, ugyanis ez az utolsó ilyen termék ebből a kupacból, na jó még aki régen olvasta, hogy milyen csomagot kaptam, az tudja, hogy egy szappan tesztel is tartozom, de az is nemsokára jön.


 

Problémás bőr ápolására. Finom, szemcsés anyaga dió és gabonamagvak segítségével távolítja el az elhalt hámsejteket. Különleges összetételénél fogva fertőtleníti és hidratálja a bőrt. Rendszeres használatával a bőr simává és sugárzóvá válik.
Használata:

  • Csak abban az esetben használjuk ezt a szemcsés bőrradírt, ha nincsen az arcunkon kiterjedt gyulladás! Ha csak kisebb részek vannak begyulladva, úgy ezeket hagyjuk ki és csak a többi részt radírozzuk!
  • A már előzetesen megtisztított bőrre használjuk.
  • A szem körüli finom bőrt hagyjuk ki! Kis borsónyi mennyiséget a vizes ujjainkra téve először oszlassuk el az ujjainkon, majd az egész arcfelületen.
  • Ezután újra megnedvesített ujjainkkal laza, nem erőteljes mozdulatokkal körkörösen simítsuk át a teljes arcot.
  • Szükség szerint, ha száraznak érezzük a radírt vagy leperegne, újra nedvesítsük be az ujjainkat és folytassuk a radírozást.
  • Majd langyos bő vizes korongvattával vagy szivaccsal mossuk le az arcról.
Hatóanyagai: neem és brahmi, bazsalikom, Gotu Kola, pálmaolaj, napraforgó olaj (E vitamin)
Kiszerelés: 10 g
 Összetevők: tisztított víz, pálmaolaj, agyagkeverék, napraforgóolaj, Azadirachta indica (Miatyánkcserje), Centella asiatica (Gotu Kola), dió, bazsalikom, parfüm, nátrium- benzoát, Acnibio, fenoxietanol
A termék leírásának megfelelően használtam, megtisztítottam az arcom, majd bevizeztem a kezem az ujjaimon szépen eloszlattam utána az arcomon szépen körkörös mozdulatokkal eloszlattam. Arra tényleg figyelni kell, hogy nedvesen csináljuk, mert ha nem akkor kicsit durva tud lenni.

Szépen tisztít, kevésbé éreztem problémásnak utána a bőröm. 

Ti próbáltátok már ezt a radírt?

2 megjegyzés:

  1. Milyen problémára van? Mert a gyártó nem írta, nem mindegy, hogy pattanásos vagy ekcémára hajlamos bőrre, ugye. Nekem ezek a fizikai radírok nem csináltak semmit, le is szoktam róluk. Biztos másfajta bőrre való, nem az enyémre, amit minden kiüt.

    VálaszTörlés