2015. szeptember 3., csütörtök

TESZT| Isana száraz sampon






Sziasztok! Ma egy száraz sampon tesztel jöttem nektek amit már nagyon rég tartogatok, ugyanis nem tudom mi róla igazán a véleményem, de úgy éreztem nem húzhatom tovább ezt a bejegyzést. Hisz valamit kell róla írnom még ha kettős érzelmeim is vannak valamivel kapcsolatosan.


A hajam így nézett ki 2 nap hajmosás mentesen ezt fújtam be a termékkel. Ami ha úgy használjuk ahogy kell, kellő távolságról fújjuk a hajra átfésüljük törölközővel áttöröljük akkor nem látszik. +1 napot így ki tudtam vele tolni. 

 

Viszont a negatív, hogy használat követően kb 1 óra múlva annyira viszket a fejbőröm, hogy nem bírom ki, kénytelen vagyok megmosni, szóval ez a termék leginkább csak a helyet foglalja számomra... :(


Pedig annyira jó lenne, hisz tudnám húzni a hajmosást még 1-2 nappal.

Ti használjátok ezt a terméket? 

Milyen száraz sampon vált be nektek?

4 megjegyzés:

  1. Sosem próbáltam ilyesmit, amíg van víz és áram, nekem könnyebb megmosni. Anyám viszont érdeklődött a szárazsampon iránt, neki rövid haja van, a Batiste-ról hallottam, hogy jó, azt ajánlottam neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább megmosom a hajam, azt hittem jó lesz kihúzni, de hát több macera mintha megmosnám a hajam

      Törlés
  2. Én is próbáltam már ezt a terméket, szerencsére nekem utána nem viszketett, de így sem lett a kedvencem sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én nem tudom mit kezdek vele, mert elhasználni nem fogom. Ígyis elég baj, hogy zsírosodik még nem teszek rá plusz 1 viszketést :( Bár most van 1-2 terméke mamit biztos nem fogok használni.

      Törlés