2015. szeptember 10., csütörtök

TESZT| Addidas Extreme Power parfüm



Sziasztok! Férfi parfüm a blogon. Mégpedig az Adidas Extreme Power EDT! Amit párom előszeretettel használ.Nem tudom mondtam e már, de nagyon fura úgy megírni egy termékről a bejegyzést, hogy valaki mond róla valamit, én meg írjam meg. Főleg ha Zsolti mond róla valamit.






 
Ugyanis az ő tesztelés után alkotott véleménye kimerül, a "jó az illata, jó szeretem, vagy Jó az illata nem nem szeretem mert nem tartós, nem használ" na ebből kerekíts egy korrekt kis blog bejegyzést...

Leírás
Az Extrem Power férfiparfüm illata tartósan, akár 24 órán keresztülis érezhető, üvege ergonomikus kialakítású, kézbe illeszkedő.
    Fejjjegye a galbánum, szívjegye a muskátli, alap illata a szantálfa.
            Az Adidas márka egy kis német faluból, Herzogenaurachból származik. 1925ben kezdték el a gyártását, a cég alapítója Adolf " Adi " Dassler volt.
    Az Adidas kezdetben kis cég volt, futball és futócipőket gyártott, érdekes módon a mai napig ezek a legkeresetteb termékei, pedig az Aidas az évek során nagy lendülettel fejlődött, és rengeteg új terméket dobott piacra. Az Adidas márka hallatán legtöbb embernek a stílus, a minőség és a jó hírnév jut eszébe.
    Az Adidas 200 országban forgalmazza termékeit, 1994-ben az évi árbevételük elérte a 3 milliárd dollárt.
    Az Adidas cég illatszereinek és testápolási termékeinek licencét a Coty Inc jegyzi.


A kupakja normál fújós parfüm az üvege tényleg nagyon kézbe illeszkedő (igen jó alaposan körbefogdostam) Tartós finom illata van, még miután haza ér a munkából akkor is érzem rajta az illatot, és nekem is nagyon tetszik. Azt nem tudom, hogy 24 óra múlva érezhető e lenne még az illata, hisz Zsoltim nem 48 óránként fürdik :) 

Aki egy visszafogott de mégis karakteres illatot szeretne használni mindenképp próbálja ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése