2015. szeptember 16., szerda

TESZT| Nature's Spirit test-és arcradír



Sziasztok! A mai bejegyzésben egy arc és test radírról lesz szó amiben rengeteg barack mag van. Sosem használtam még ez a termék előtt test radírt, így nem tudtam mihez viszonyítani, de hogy vajon bevált e azt ha tovább olvastok akkor elárulom.


A Rossmannban lehet beszerezni nagyon kedvezményes áron 600-1000Ft között van az ára amiért egy 300ml es terméket kapunk. Mint írtam nem tudom milyennek kell lennie egy jó test radírnak így teljesen laikusként kezdtem el használni.

 


Csomagolás: Egy műanyag tégelyben kapjuk a terméket aminek a tetejével nekem kicsit gondjaim vannak, szerintem puha kicsit de rendesen záródik nincs így problémám vele. A csomagolása a bézs és a narancssárga színt kapta amin van egy barack is, így utalva a beltartalmára. 


 
Az állaga egy sűrűbb testápolóra emlékeztet ami tele van apró kis magokkal. Amik használat közben nem durván radíroznak, lehet érezni, hogy van valami, de nem bántja a bőrt.  

Az állaga miatt olyan mintha tényleg használtunk volna testápolót. Szerintem nagyon szépen radíroz, szeretem használni. Egyetlen hátránya van, hogy a magok nem akarnak egykönnyen lemenni a zuhany tálcából, de hát ha jó a termék ennyit bőven elnézünk neki nem?


Heti egyszer szoktam használni nekem bőven elég ennyiszer átradírozni a testem.


Ti próbáltátok már ezt a radírt?

2 megjegyzés:

  1. Na, ez nálam kimarad, lusta vagyok, pedig jó lenne, főleg a benövő szőrszálak miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem sűrűn, de amikor éppen van kedvem bent ácsorogni a zuhanyzóban akkor megcsinálom, de amúgy meg amióta a zuhanyzás közbeni testápolót használom, azóta még az időt se húzom kint még beszívja a bőröm. Bár sok terméket el kéne használnom, így lehet lassan belekezdek :)

      Törlés