2015. szeptember 18., péntek

TESZT| Sunfleur csokis krémpakolás




Sziasztok! Ma egy csokis arcpakolásról lesz szó a blogon. Így a hideg közeledtével egyre jobban érzem azt, hogy be kell gubóznom és valami filmet kell nézni, nem nagyon szeretem a hideget, de hát sajnos elmúlt a nyár :( A Sunfleur Csokoládés Krémpakolás a forró csokira emlékeztet, tökéletes 1-1 délutáni/esti kényeztetésre.







A Müllerben vettem kb 900ft ért, párszor használtam már így tudok róla írni véleményt.

Csomagolás:  Nagyon tetszenek ezek az inda? motívumok, Pumpás adagolóban kapjuk a 75ml-es terméket, ami azért sokáig elég.




A termék hátoldalán találunk róla egy leírást, miszerint felkenés után 20 percig kell magunkon hagynunk, én úgy szoktam, hogy a film végéhez közeledve felkenem, mire vége a film én is kellően csoki illatú vagyok, mert tényleg tömény csoki illata van ennek a pakolásnak.




Én most elkezdem heti egyszer rendszeresen használni, szép selymes puha lesz tőle a bőröm.




Ti használjátok, kipróbáltátok már ezt a terméket?

2 megjegyzés:

  1. Leírod egyszer, miket használsz rendszeresen? Vagy még keresed a neked tökéletes termékeket?
    Nem szoktam arcpakolást venni, alig használok valamit az arcomra, ebben nagyon minimál vagyok. Igaz, zsíros bőrrel alig kell hidratálás nekem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyrészt már megvan mik az állandó termékek amiket használok. 1-2 termék hiányzik pl a tökéletes arckrém de ahogy össze áll írni fogok róla egy külön bejegyzést :)

    VálaszTörlés