2015. szeptember 4., péntek

TESZT| MM Shea vaj 1.rész

Sziasztok! Mosómamis termékeim tesztelése folytatódik méghozzá ma egy shea vajat fogok tesztelni. Már van összehasonlítási alapom vagyis az testápoló, de tudom már milyennek kell lenni egy ilyen terméknek. Nézzük meg mit lehet erről a vajról tudni:



A shea vaj, másik nevén karitévaj, az Afrikában növő karité fa (Vitellaria Paradoxa) terméséből készül. A sheadió egy magas (akár 60-70%) zsírtartalmú csonthéjas termés, melyet összetörve, kevés vízzel óvatosan melegítenek (32-35 °C), így nyerik ki belőle a sheavajat. A vaj egy halványsárgás színű, édes illatú, magas A,- E-és F- vitamin tartalmú készítmény, mely egy évig is eltartható.

A shea vaj egy nagyon sokoldalúan alkalmazható krém. Ehető, ezért hazájában bőrápoláson kívül étkezési célokra is használják.

Bőrápolás: Száraz, repedezett bőrre, ekcémára, bőrallergiára, pikkelysömörre, bőrégésre, bőrkeményedésre, bőrallergiára, sőt, naptej helyett is használható.

Arc- és ajakápolás: Védi az arcot és az ajkakat a hidegtől, széltől és az erős naptól.

Babaápolás: Természetes összetevői révén a babák bőrén is alkalmazható pl. popsikrémként.

Borotválkozás: Aftershave helyett javasolt, mert csökkenti a borotva által okozott irritációt.

Reuma, ízületi- és izomfájdalmak csökkentésére, valamint sportolóknak az izomzat bemelegítésére is ajánlott. Segít megelőzni a terhességi csíkok megjelenését.

Használata: az egész testen naponta többször alkalmazható, de latexre érzékeny egyéneknél bőrpróba javasolt. Azonnali bőrpuhító hatású, a ráncokat lágyíthatja, a pattanásokat csökkentheti.
E vitamin és béta-karotin regeneráló hatással bír.

Eltarthatóság: felbontástól számított 1 év.

Még igyekszem majd több szempontból is tesztelni, majd pl terhességi csíkok elkerülésére illetve ajakkencének és szemránckrémnek is tesztelem. (Az elöbbi még nem aktuális)

Száraz bőrre tényleg kiváló igaz nehezen szívódik fel, de pont ezért nem érzem utána vízhiányosnak a bőröm. Napégés után is 1-2szer használtam arra is tökéletes volt. Jön majd az őszi téli tesztelése is. Amiről majd a későbbiekben fogok írni. Amire még kipróbáltam az a borotválkozás utáni dolog volt, méghozzá akkor amikor épp a borotvahabom után éreztem úgy, hogy kifacsarták a lábamból a bőrt. Sokkal hamarabb helyre állt a rendszer, sokkal puhább lett tőle a lábam. 

Nekem nagyon bevált a termék idáig, kíváncsi vagyok mit fog a többi tesztelésem alatt tenni :) 

  
Itt találjátok a terméket: 

Próbáltátok már ezt a shea vajat?

2 megjegyzés:

  1. Nekem Mannás volt, de feladtam, mert mire el tudtam kenni, lement a nap. Jó termék amúgy, semleges hatású, de nekem macerás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan frissítem mert páromon is teszteltem, illetve már ajakápoló ként is néztük. Csak várni akarok a holnapi Bőrgyógyászati látogatással.

      Törlés