2015. szeptember 27., vasárnap

TESZT| BH Citromfüves Mézes-Kecsketejes Szappan


Sziasztok! Emlékeztek még a bőrmegújító programra, amit a Body Honey márka hirdetett és én elindultam rajta? Igen, ám de az első 2 heti eredmények után már nem jöttem több jelentkezéssel ez annak volt köszönhető, hogy sajnos allergiás reakcióm lett, nem tudom mitől, de inkább abbahagytam az egészet. Viszont a két szappant ismét elővettem és használtam, most a Citromfüves szappanról hoztam nektek egy tesztet.






Citromfűvel gazdagított mézes-kecsketejes szappan a normál, zsíros és pattanásos bőr számára lett kifejlesztve, ami pont az én bőrömnek ideális, hisz sajnos pattanásos a bőröm, bár ez a zsírosság keveredik egy érzékeny bőrrel így sajnos nehéz kiválasztani azt, ami nekem megfelelő.




A szappannak nincs nagyon erős illata, de lehet érezni a citrom illatot, ami utána elég sokáig érződik is a bőrön. Ezt a citrom illatot a citromfűnek köszönhetjük, amiből találunk benne darabokat is, ami segít a még intenzívebb tisztításban is. A citromfű segít elűzni a fáradságot, a stresszt és nyugtató hatással bír. Itt már írtam magáról a teáról. 



Mik találhatóak a szappanban? 

Maga a citromfű növény és illőolaj, ami tonizál, frissít és gyulladást csökkent, nyugtatja a bőrt. Az akácméz segíti a bőrsejtek megújulását, segít a bőröregedés ellen, az akné és az ekcéma is kezelhető vele, fertőtlenít. Kecsketej az AHA savnak köszönhetően finoman hámlasztja a bőrt, segít a felső hámréteg képződését. Puhává varázsolja a bőrt. Méhviasz véd a káros UV sugaraktól és ez is bőrpuhító hatású. Kókuszzsír magas E-vitamin tartalma hidratáló hatású, megelőzi a bőr zsírosodását, bőrregeneráló hatása a sebek kezelésére is tökéletes, csökkenti, a ráncokat táplálja, feszesíti a bőrt.

Mit ígér:
  • friss, citrusos illata felfrissít
  • használatával búcsút mondhatsz a pattanásos, zsíros bőrnek
  • nem szárítja ki a bőrt
  • krémes
  • gazdaságos
  • kizárólag természetes összetevőket tartalmaz, így akkor is használhatod, ha bőröd érzékenyebb az átlagosnál

Összetevők: Sodium Cocoate, Sodium Palmitate, Sodium Olivate, Sodium Sunflowerate, Aqua (Caprae Lac), Glycerin*, Honey, Beeswax, Cymbopogon Citratus Leaf, Oryza Sativa (Rice) Powder, Cymbopogon Citratus Leaf Oil, Citral**, Geraniol**, Limonene**, Linalool**, Citronellol**, Eugenol**
*: az elszappanosítási reakcióban természetesen keletkezik
**: az illóolaj természetes összetevője

(*Body Honey honlap) 

Beváltja ezt az az ígéretét?  

Teljes mértékben, bár a pattanásaim nem tűntek el tőle, de nagyon jól tisztít, könnyen felhabzik, így tényleg kevés kell belőle. A bőröm is ugyan úgy zsíros maradt a bőrtípuson nem változtatott, de nem szárította ki. Mivel az előbb említettem, hogy kevés kell belőle így fogalmam nincs, mikor fogom elhasználni. Örülök, hogy ezt a terméket kipróbálhattam:)


TI használtátok már ezt a szappant? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése