2015. szeptember 25., péntek

TESZT| Nivea börfeszesítő testápoló zuhányzás közbeni





Sziasztok! Ma ismét egy Nivea zuhanyzás közbeni testápolóról hoztam tesztet, mégpedig erről a bőrfeszesítő testápolóról, ami most nagyon nagyon jól jön, mert valószínűleg vitamin hiányom van mert a bőröm a lábamon, hogy is fogalmazzak brutálisan kezd kinézni. Na de mit tud a termék?




Valamelyik újságban volt ez a testápoló termékminta, nagyon kíváncsi voltam rá, hogy mit tud a kicsike, ugyanis a sima zuhanyzás közbeni testápolót nagyon szeretem, rendszeresen használom.


A minta nekem két zuhanyzásra volt elég, ami azért egy kis képet ad a termékről.  

Ugyan úgy jól hidratál mint a sima változata, selymes puha lesz a bőr azt nem tudtam tesztelni, hogy tényleg van e feszesítő hatása mert ahhoz huzamosabb ideig kéne használni. De biztos, hogy újra fogom venni  tejes kiszerelésben a terméket.


Ti próbáltátok már ezt a fajta testápolót?

2 megjegyzés:

  1. Nem nagyon hiszek a feszesítő hatásban, de ha hidratál, az már remek, én mindig krémes, hidratáló tusfürdőket választok hideg időben.

    VálaszTörlés
  2. Én most nagyon rászoktam erre a fajta zuhanyzás közbeni dologra. Mondjuk, most a kis termékmintáimat is illetve ami olyan már próbálom elhasználni, hogy tényleg, csak a tökéletes termékek maradjanak meg.

    VálaszTörlés