2015. szeptember 2., szerda

SPORT/Vélemény| Power Plate edzés 1 rész

Sziasztok! Mint ahogy a címben is olvashatjátok ma egy különleges bejegyzéssel készültem nektek mégpedig egy sorozattal, ugyanis ennek a bejegyzésnek lesz folytatása is. Az elején leszögezném, hogy nem nagyon mozgok, vagyis másfél hónapig rendszeresen jártam edzeni, majd lebetegedtem és abba hagytam, azóta néztem magam folyton, hogy úristen de csúnya vagyok itt is van ott is van felesleg. Aztán jött a lehetőség, hogy kipróbálhatom ezt az edzés módszert, amin azért egy kicsit gondolkodtam, hogy el vállaljam e vagy sem, de a végén megszületett a döntés és az elhatározás. Mégpedig arról, hogy igen is kipróbálom és végig csinálom. Eddig két alkalmon voltam és nagyon tetszik ez az edzés, de ha ennél többet szeretnétek megtudni akkor olvassatok tovább.






A PACE Power Plate Center jól megközelíthető helyen, a Nyugati tértől nem messze található az Alkotmány utcában. Én egy fitnesz tetemre számítottam, de nem ezt kaptam, egy kis családias teremben van az edzés ahol összesen három gép van így eléggé családias hangulatban telik az edzés. Nem utolsó sorban ez is nagyon szimpatikus ugyanis itt nincs az, hogy xy néz és kiröhög, ha esetleg elrontanék valamit.


Ami nagyon szimpatikus volt ezen az első két edzésen, az az, hogy tényleg csak velem na és egy másik lánnyal foglalkozik a személyi edző. Nem a na csináld és kész, hanem megmutatja a gyakorlatot, ha valamit nem úgy csinálsz, nem állsz elég közel vagy kibillen a csípőd stb stb szépen szól helyre igazít és biztat. Rengetegszer elmondja, hogy ügyes vagy nagyon jól csinálod. Amikor látja, hogy már kész padlón vagy és feladnád, mond valamit ami aztán ad egy löketet.


Az első edzés előtt utána néztem olvastam tapasztalatokat köztük rengeteg olyat, hogy felesleges stb stb, na én pont ezért is kezdtem bele, hogy meglássuk tényleg felesleges e és nem tesz semmit. 30perces egy edzés aminél a bemelegítő gyakorlatnál még kb nevetni tudtam volna, hogy na ez tényleg nem lesz hatásos, majd jött 1-2 gyakorlat még amikor már ömlött rólam a víz és éreztem, hogy kemény 30 percnek fogunk elébe nézni. Ugyanis tényleg nem egy Flabelos amin csak állsz és nem csinálsz semmit, itt ugyan úgy fitnesz gyakorlatokat kell csinálni, ami a has, comb, popsi, csípőt dolgoztatja meg.



Az első edzés valami brutális volt, utána alig bírtam felmászni az öltözőig sőt még ma is érzem az izomlázat, de olyan helyeken ahol nem is sejtettem, hogy lehet izomlázas. A popsim, a belső combom felül a combom hátul a combom. A lapockám, a tricepszem kicsit a hasam na meg az oldalam.







Az első edzés után lemértem magam így most megmutatom, hogy honnan indulok, úgy tervezem, hogy havonta 1szer jelentkezem a három hónap alatt, de lehet többször fogok jönni. Mindjárt láthatjátok az adatokat és 1-2 képet is rólam.










De térjünk ki kicsit a második edzésre: Egy mondattal, brutális és meghaltam, na de kicsit bővebben. Ma másik edzővel edzettem a bemelegítés is teljesen más volt és inkább has popsi és combra gyúrtunk ma, ami valljuk be nagyon fárasztó volt. De azt kell mondjam élvezem, nem gondoltam volna, hogy ennyire megtetszik.

Azt hiszem folyt rólam a víz ma...
Jöjjenek az adatok:
Magasság: 160cm
 Súly: 50kg
Jobb comb: 45,5cm
Bal comb: 46cm
Csípő: 82cm
Has: 84cm
Derék: 68cm

Na innen indulunk, kíváncsi vagyok, hogy mi fog változni. Amit szeretnék: Kisebb hasat csípőt és derekat. Feszesebb combot és popsit.


Milyen időkönöként szeretnétek, hogy jelentkezzek?

3 megjegyzés:

  1. Hajrá :) Sajnos nekem is kellene edzés, de lusta vagyok. A reggeli gyalogláson már túl vagyok, egyik gyerek iskolába, másik oviba, utána munka, kb. egy óra gyaloglás van mögöttem, du. ugyanez lesz. Semmi sincs messze, csak sok helyre kell menni. Este házimunka, örülök, ha leülhetek este 8-kor, már nincs kedvem edzeni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. edzés után én is úgy érzem magam mint akit agyonvertek, de van mellette egy büszkeség, hogy na ezt is megcsináltam. De kíváncsi vagyok mit tesz velem ez a gépecske. Mert kb most a tegnapi edzéstől egy oldalra hajolás is kellemetlen olyan izomlázam van. Gyerek mellett biztosan sokkal nehezebb beilleszteni akár heti 1-2 nap mozgást is :)

      Törlés
    2. Hát igen, gond a gyerekfelügyelet, otthon nem hagyhatom őket egyedül, mamák meg messze vannak, szittert próbáltuk más okból, nagyon drága két gyerekre.

      Törlés