2015. augusztus 30., vasárnap

TESZT| Yamuna-She vajas testvaj



  Sziasztok! Ma egy testvaj tesztet hoztam nektek, ami még a Pure By Pixiboxban lapult, nagyon örültem a terméknek, hisz már próbáltam a Yamuna termékek közül párat és azok nagyon tetszettek. Testvajam még sosem volt, így nem tudtam mihez hasonlítani. 






 "Túlságosan száraz és érzékeny a bőröd, netán gyulladásra hajlamos, vagy  fényérzékeny? Tökéletes testápolót szeretnél? Akkor használd bátran a shea vajas Yamuna testvajat! Az afrikai shea fa terméséből nyert "csodaszer" valódi szépítő gyógyír a számodra! Ekcémás és pszoriázisos problémák esetén is rendívül hatékonyan támogatja a szervezet öngyógyító képességét, hogy visszanyerd természetes szépségedet. Kellemes üde illata lehetővé teszi, hogy férfiak és nők egyaránt használják."


Csomagolás: 
Kör alakú tégely ami könnyen nyílik és nagyon könnyű vissza zárni is. A csomagolás tetején lévő papírt én sikeresen félig letéptem, szegény neszesszerem díszeleg belülről vele :( 


 Állaga: miután vaj én úgy gondoltam, hogy ez a krém olyan lesz mint ha vajjal kenném magam. Igen tényleg nagyon sűrű, kicsit nehezebb emiatt eloszlatni a bőrön mintha sima testápoló lenne. Kicsit több idő is kell mire beszívódik a bőrbe. 

Illata: mandula annyira finom kellemes illata van. 

Nagyon puha lesz a használata után a bőr, az illat egy ideig megmarad, folyamatos használat mellett tényleg puhává varázsolja a bőrünket. Viszont én elrakom télre, amikor nagyobb szükségem van az ápolásra. 

200ml kerül 2599ft-ba

2 megjegyzés:

  1. Jó dolog a sheavaj, tényleg problémás arcra is lehet kenni, de a fényvédelem ezzel még nincs megoldva, nem is tudom, miért írják, hogy fényérzékeny bőrre jó? Nem védi ki a fényérzékenységet. Ez egy sima testápoló, annak remek, nekünk is van otthon sheavajunk.

    VálaszTörlés
  2. Én nem vagyok fényérzékeny így nem tudom ezt a szempontot, mondjuk minimális fényvédő hatása van azt hiszem 5 vagy 6 faktoros de az ugye kb semmi.

    VálaszTörlés