2015. április 14., kedd

DIY| Könyvjelző

Sziasztok! 
Múlt hónapban elég sok mindent készítettem, ebből szeretnék ma megmutatni nektek valamit, most igyekszem heti egy ilyen bejegyzést hozni nektek, mivel van pár elkészített ékszerem illetve dekorációm. Ma egy olyan dolgot mutatok amibe még a Szürke Ötven árnyalata mozi láznál szerettem bele, de sokalltam érte kiadni annyit amennyibe került. Így jött az ötlet, ha már van egy szuper webáruház (Gönygyvásár) akkor miért ne csinálnám meg én az ér töredékéért, na de mi is ez és mi kell hozzá? 


Kattints a továbbra és megtudod :)



Hozzávalók:

Bilincses fityegő
3db kis gyöngy
2db Szerelő karika
1db Szerelő pálca (ha olyan ügyesek vagytok mint én akkor legyen inkább 2)
Könyvjelző alap
Fogó



Első lépésként a szerelő pálcára ráfűzzük a 3db gyöngyöt, majd egy kis hurkot hajlítunk a másik végén. Itt óvatosan, mert nekem sikerült eltörnöm és kezdhettem elölről. 


Ha ezzel megvagyunk akkor az egyik oldalára egy szerelő karikával rögzítsük a bilincset, ez lesz az alja, a másik felére szintén kerül egy karika, de erre a könyvjelző alap kerül.
Hogyha nem bénázunk a gyöngyöknél akkor ha extra lassan is dolgozunk akkor is 5-10 perc alatt elkészítjük ezt a pár száz forintos könyvjelzőt.


Jelenleg amelyik könyvet olvasom abban is remekül szuperál :) 

Ti milyen könyvjelzőt használtok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése