2015. április 27., hétfő

TESZT| Noname sminkpaletta



Sziasztok!
A mai bejegyzésben egy 490ft os kínaiban kapható szemhéjpúder palettát hoztam nektek. Igazából ez volt talán az első igazi barnás palettám, volt előtte már pár smink termékem, de ilyesfajta színű még nem volt. Nem lövöm le a poént előre, hogy milyen a termék. Úgyhogy kezdjünk is bele.











A csomagolás műanyag, de én simán bedobom a táskámba és még semmi baja nem történt. Letisztult fekete alapon fehér mintát találunk, nekem nagyon tetszik a csomagolása-
8 színt kapunk középen egy picurka aplikátorral. őszinte leszek az utóbbit nem próbáltam ki, mert én ecsettel használom. A bal oldalán a világosabb barna különböző árnyalatait a jobb oldalon pedig a sötétebb barna árnyalatokat. Két fajta teljes sminket lehet ezzel nagyon könnyen elkészíteni. Alappal szerintem tartós jó 8 órát azért nem bír ki, bár nálam nem mondható el egy termékről sem, hogy kibírja a nyolc órát, mert sajnos könnyen zsírosodik és nagyon ráncos (nem tudom pontosan, hogy hívják ezt a fajta szemet)


Mint ahogy a képen is láthatjátok egész jól pigmentáltak a világosabb színek alap nélkül nem nagyon látszanak, így ehhez a palettához feltétlenül szükséges.
Sokszor szoktam ehhez a palettához nyúlni, van mikor utazáshoz is ezt viszem magammal.
5/4esre értékelem


Szoktatok ilyen kínai terméket vásárolni?

7 megjegyzés:

  1. Nem nagyon, sőt a szemhájpúderek is mindig rám romlanak. A vízálló jumbó cerkákat részesítem előnyben, abból is a bronzos, rezes árnyalatokat, ha már barnáról van szó, mert hamar megvan velük a smink és nem teszik fáradttá a tekintetet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uh az nem jó, mondjuk én is mostanság csak spirál+ tus max egy icipici barna a szememre és kész is a szemsminkem. Ilyen ceruzát még nem próbáltam, lehet beszerzek majd belőle :) Viszont akartalak kérdezni, hogy 2012ben nem volt neked véletlenül egy főzős blogod?

      Törlés
    2. Az Essence ceruzái nagyon jók, nem kenődnek, nem maszatolódnak.
      Főzős blog? :D Utálok főzni, de gyűjtöm az egyszerű recepteket, mert enni kell és sajna rendszeresen főzök is.

      Törlés
    3. Akkro csak a nevetek hasonlít :) Essences ceruzám már van egy fehér és egy fekete. Amiről majd jövök hamarosan bejegyzéssel, bár fotózahatok mindent újra + a tök szuperül felvett videóim is vehetem fel újra, így az eltervezett bejegyzéseim kicsit csúsznak, de pénteken különlegességgel készülök :)

      Törlés
    4. Essence-ből nekem csak a géles és a jumbo ceruza vált be, persze a bőröm eléggé zsíros, úgyhogy a vízálló ceruzákat szeretem, azok a helyükön maradnak.

      Törlés
  2. egyszer vettem hasonló palettát, és totál bedurrant tőle a szemem :( azóta nem merek kísérletezni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kedvenc bronzosítóm még ilyen noname márka de hála semmi bajom nincs ezzel nekem. De elhiszem, hogy nem akarsz kísérletezni, hisz a szemre nagyon kell vigyázni :)

      Törlés