2015. április 29., szerda

TESZT| Dove Intimo

Sziasztok! 
Ma egy különleges és intim bejegyzéssel jövök még pedig a kedvenc Intim mosakodómról fogtok olvasni, igen ez megint olyan téma mint a Tamponos, de ezért vagyok, hogy ilyenekről is írjak, mert ez is hozzám tartozik.


Lehet hogy sok embert kínosan érint a dolog és nagyon cikinek tartja, de számomra fontos, hogy erről is írjak mivel nem ez nem kínos és nem is ciki, nem is értem sok hölgy/lány miért gondolja így. Szerintem ez teljesen normális.

Nos szerintem a női egészséghez és a szépséghez hozzátartozik az intim tisztaság is mivel a szépség belülről fakad, bármilyen szépek lehetünk, ha belül nem vagyunk egészségesek. Mint a Hólyaghurutos bejegyzésemben is olvashattátok, számomra fontos az, hogy intim testájon is egészséges legyek. 


Csomagolás: 
Letisztult fehér tégely amin szép kék feliratok vannak, olyan egyszerű, de szép és mutatós, amit külön imádok benne az a pumpás adagolója, sokkal jobban szeretem az ilyen termékeket 250ml kapunk 800-900ft-ért

Illata kellemes,tipikusan az a krémes Dove, nem csíp simán megmoshatom magam ott a fürdés kezdetekor, és ráér a végén lemosni. Ami nálam nagy előny, mert minden tusfürdő engem ott csíp. Nagyon szeretem, minden fürdésnél ezt használom, lassan bevetem a Nivea intim lemosóját is, kíváncsi vagyok az milyen lesz.

Az értékelésem 5/5

Ti szoktatok ilyen terméket használni?

3 megjegyzés:

  1. Nem, nekem jó a tusfürdő. De én meg a szappannal vagyok úgy, hogy csíp, szóval megértem, ha erre külön spéci termék kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A natur szappanokkal már tudok fürdeni, de a sima szappan nagyon kiszárítja a bőröm, még kézmosásnál is.

      Törlés
  2. azért jól leírtad, hogy néz ki a doboz. (?) amúgy egyik orvos sem ajánlja az ilyen termékekkel való tisztálkodást. ha elolvasod az összetevőket, ( és megérted) szerintem soha többet nem kennéd magadra. Felesleges,marketing fogás az egész. Keress egy jó natúr szappant, vagy gyengédebb összetevőjű mosakodót.

    VálaszTörlés