2015. április 8., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc regény

Sziasztok!

A harmadik VKP-s bejegyzésem, rohan az idő úgy érzem, most kezdtem el ennek ma egy hónapja... A mai téma kicsit nehéz volt, mert igazából sok kedvencem van, de nem arról fogok írni, amit már egy korábbi interjúmban említettem, hanem a számomra legkedvesebb könyvről amit aláírva kaptam meg a szerzőtől. Akiit mint embert is nagyon kedvelek, egy csupa szív hölgyről van szó.


Kezdjünk is bele:

Amiről ma szeretnék írni az nem más mint: Sidney Lawrence: Anyák könyve
A könyvet nemrég elhunyt édesanyám emlékének ajánlva írtam, de rajta keresztül valamennyi Édesanyához és gyermekhez szól! Arról, hogy mennyire megfeledkezünk róluk, hogy nem figyelünk rájuk kellőképpen, s ezt később bizony nagyon megbánhatjuk! Egy évben ne csak egyetlen napon, anyák napján éreztessük velük, hogy szeretjük, hanem mindig, hiszen egy gyermeknek az édesanyjára egész életében szüksége van! Megszólalnak a könyvben "felnőtt gyerekek", vallanak az édesanyjukhoz fűződő viszonyukról, melyek hol könny fakasztóak, hol pedig lélekbe markolóak. Minden vallomás egy-egy szál virág, s ezen színes, nagy "csokorral" szeretnénk fejet hajtani Édesanyáink előtt...
Hogy ismerkedtem meg a szerző könyveivel:

Két írói néven publikál, az egyiket Martha Tailor néven írja, azokat a könyveit is végig elolvastam, és imádtam, annyira izgalmasak voltak, hogy édesanyám könyvespolcáról sorban emeltem le őket. Amikor kezembe került az Anyák könyve, na ott tudtam, hogy ez lesz a kedvenc könyvem. Amit meg is kaptam dedikálva.

Édesanyja halála után írta a könyvet, sokat sírtam a könyvön, nagyon nagyon megható gondolatok vannak benne, de igazak! Az élet történetét is leírja benne, ami nagyon tanulságos, szegényen de szeretetben éltek. Felhívja a figyelmet arra, hogy mindig szeressük az édesanyánkat, mert belőle egy van.

Ti olvastátok már a könyveit?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése