2015. április 10., péntek

HAUL| 2015 Tavaszi Glamour nap szerzemények

Sziasztok Angyalkák!

Huh tegnap egy brutál fárasztó nap volt, elindultunk otthonról 9kor majd hazaértünk 3ra na utána vissza Westendbe és az Árkádba 6ra dedikáltatni Lakatos Leventével (interjút itt olvashatsz) Majd 9elött kicsivel haza is értünk, de sikerült mindent venni ami a listán szerepelt, na jó 1-2 kivétellel, de jött helyette más minden. Egyébként a kívánság listám itt tekinthető meg. Csapjunk is bele nézzük mit vettünk :)



Első körben a Tescoba kezdtünk ahol megvettem az álom táskám is :)


Ezt a gyönyörű szép kis táskát vettem magamnak 6500ft helyett 5200Ft-ért Amiért igazából csak 200Ft-ot fizettem mivel ajándék Erzsébet utalvánnyal fizettem a többit.


Illetve ezt a csokor mű aranyesőt potom 155forintért


Következő utunk a DM volt ahol rengeteg mindent vettem, majd haza érve picit csalódtam az egyik termékben... de erről majd később.


Párom vett magának 4db tusfürdőt, nagyon fogy neki és tényleg jó illatuk van nem szárítja bőrt stb stb. Mondjuk most a feketének az illata nem tetszik de hát nem én fürdök vele :)
Darabja 669Ft volt, 2+1 akcióban vette így a végösszegből lejött 502Ft Illetve minden darabból -167Ft tehát 1506Ft-ot fizetett és 1170Ft kedvezményben részesültünk.


 Ajándékba vettem ezt a két Fa terméket
Tusfürdő: 479Ft helyett 354Ft
Dezodor: 599Ft helyett 449Ft


Schauma samponokat hugicámnak vettem miután volt rá 50% kedvezmény, így 2-őt vettem egy áráért :)


Hajápolási termékek: 
Gliss Kur Expresz hajregeneráló balzsam 1149Ft (Kicsit elnéztem az üzleteket, így ezt teljes áron vettem meg) Nagyon kíváncsi vagyok mit tud a termék, mert sok negatívat olvastam sajnos ezekről a balzsamokról

A másik termék az Elseve Selymes olaj mégpedig a Károsodott hajra való. Itt sok jót olvastam így remélem, hogy nálam is beválik. 2199Ft helyett 1100Ft 


Jöjjön az összes smink termék amit megvettem.

2szempillaspirál az egyik az...
MB Lach Spirál 2699Ft helyett 1350Ft
Loreál Intenzia Spirál: 3699Ft helyett 1850Ft

Astor Perfect Stay 24H alapozó+ primer 2999Ft helyett 1500Ft. *javítás: nem csalódtam benne, ugyanis este rosszul nyitottam ki, illetve az üzletben is, pumpás az adagolója*


 Rimmel Salon körömlakk 1199Ft helyett 600Ft. Annyira szép színe van így üvegen keresztül :)


Összesen 9039Ft-ot fizettem és spóroltam 7300Ft-ot. És 40ft-ot fizettem készpénzben, ugyanis ajándék Erzsébet utalvánnyal fizettem a 9000Ft-ot.

Következő utunk a Rossmann volt, itt kifogtunk egy nagyon bunkó pénztárost, a nyugta szerint 11:01perc kór, tehát nyitás után 1 órával...



Hajápolás: Garnier Fructis Korpás hajra: 1299Ft Helyett: 780Ft


2db körömlakk az egyik az essence új körömlakkja a másik pedig egy Astor, kíváncsi vagyok körmön, hogy mutatnak. 


 Fogápolás: Colgate fogkrém és fogkefe nekem, Sensodyne és egy Colgate fogkefe páromnak 


 14db Borotva párocskámnak 


C&A


Vettem magamnak egy kis szoknyát hozok majd róla felvéve is képet mindenképp



 Praktikerben egy Modellgipszet vettem


 Hervisben is jártunk: 


Párom vett magának egy melegítő szettet vagyis külön a felsőt és a nadrágot


 Én pedig elhoztam, a gyerek osztályról azt amit már rég kinéztem magamnak: 164es méret, jó néha 160cm-nek lenni


Westendben a Medai Marktban megvettem az álom hajszárítómat, remélem nagyon jól fog szuperálni. Kuponnal egyébként 8800Ft- volt a 10999Ft helyett. Lassan kipróbálom, hogy működik ahogy van róla tapasztalatom jövök is a tesztel :)


Hogy tetszett amit vásároltam?
Van ötletetek az Astor alapozóhoz, hogy ki tudjam szedni majd az egészet belőle, ti hogy használjátok??



2 megjegyzés:

  1. sajnos én nem jutottam el ennyi helyre, de ti ügyesek voltatok :)) viszont egyen táskánk van :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki két szépséggel vásárol annak nehezebb! Pont most olvastam, hogy te is ezt a táskát vetted meg, ma készülök majd átpakolni bele :) Szerelem első látásra :)

      Törlés