2015. április 24., péntek

DIY| Tavaszi orchidea dekoráció és Anyák napi ajándék ötlet

Sziasztok!

A húsvétos bejegyzésemben láthattatok képet az Orchideáról, na ma arról hoztam nektek bejegyzést. Több mint Feleség  blogján láttam az ötletet, ami nagyon megtetszett, a sablont ott találjátok meg, de gondoltam hozok képeket róla illetve leírom, hogy én hogy készítettem el, hova tettem illetve hogyan fejlesztettem tovább és miként lesz belőle anyák napi ajándék Ha érdekel olvassatok tovább:

Először is nézzük meg, hogy hogy kell csinálni magát az orchideákat:


Hozzávalók:

Csipesz,
Színes papírok,
ragasztó
sablon
olló

1 lépés: Rajzoljuk körbe a sablont majd vágjuk ki, ha ezzel megvagyunk, akkor a lenti képen látható módon válogassuk ki úgy a színeket ahogy el szeretnénk rendezni a virágokat. 1db három ágú 1db "tüdő" alakú 1db közép és 1db levél kell mindhez kell majd 1-1 csipesz.

Ha az első lépéssel megvagyunk jöhet a második lépés: A háromágú ducibb oldala legyen felfelé rakjunk rá 1 pötty ragasztót majd helyezzük rá a "tüdő" formájút, úgy hogy a nagyobb rés legyen felül.


Jöhet a 3. lépés: A közepet ragasszuk rá: 


Majd a csipeszünk segítségével fogjuk össze amíg megszárad.


A hátuljára ragasszuk a levelet és a csipeszt is.


A kész végeredmény amit én szépen a függönyre csíptettem fel :) 


Ha ezzel megvagyunk akkor csapjunk bele az anyák napi ajándékba: 

Hozzávalók:

-Kaspó (Ikeában vettem 195ft-ért) 
-Hurkapálcika
-Krepp papír
-színes papír
-ceruza
-ragasztó
-olló

1.Lépés: megcsináljuk a fent leírtak alapján az Orchideát, én 3db- ot csináltam, amíg száradtak
 2. Lépés: A hurka pálcákat bevonjuk a zöld kreppapírral, ezzel elkészült a szár


 3. Lépés: A leveleket ráragasszuk, itt a fantáziánkra van bízva, hogy hova kerül.

4. Lépés: A lesi fotón láthatjátok, hogy berajzoljuk a virág fejek hova fognak kerülni:

5. lépés ráragasztjuk ragasztó pisztoly segítségével: 

A kész végeredmény: 

Szerintem szép lett, bár látszik, hogy én csináltam, de legalább szívből alkottam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése