2015. április 22., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Fóbiák



Sziasztok! 

Hát ez egy elég nehéz téma, de tényleg nem is biztos, hogy sokan fogjuk ezt megírni, de úgy gondoltam, ha már belevágtam én megírom. De a fóbiáinkról ki beszél szívesen, szerintem senki. Nem is akarok sok bevezetőt írni, inkább csapjunk bele és érezzetek együtt velem a fóbiáim miatt, vagy csak nevessetek, mert némelyiken így megírva én is azt teszem.

  •  fogorvosfóbia: Na igen ez valami borzalmas, rettegek elmenni a fogorvoshoz, de ez azóta van amióta elájultam egy foghúzás után, fogorvos na ne. Bár most épp szájsebészetre próbálom elküzdeni magam, de attól is rettegek. 

  • magasság: Mostanában igyekszem ezt a  fóbiámat leküzdeni, de nem mindig sikerül, X méter magasságban remegek, lever a víz és inkább sírni tudnék mint a látványba gyönyörködni, ha épp szét nézek akkor ahogy tudok kapaszkodok, de nem ám a korlátban ami attól messze van. 

  • állatok: Patkány, egér, pók, minden fajta rovar: Volt egyszer olyan, hogy addig nem mentem be a szobába amíg ott tartózkodott a pók...
  • repülés: Még sose repültem, de félek tőle nagyon, félek, hogy megfogok halni. 

  • mennydörgés: Hehe igen így 23 évesen is rettegek a dörgéstől, nem tudom miért de félek tőle

  • Autofóbia – az elszigeteltségtől vagy az egyedülléttől való félelem: Néha szeretek egyedül lenni, de rengetegszer félek is attól, hogy nincs senki mellettem, vagy nem tudok hozzá szólni senkihez 

  •  Dishabiliofóbia – félelem a mások előtt való levetkőzéstől: Ezt én inkább szégyenlőségnek hívnám, mintsem fóbiának, egyszerűen  még fürdő ruhában is takargatom magam, ha valaki a közelben van. 

  • Félek még attól is, hogy a kitűzött céljaimat nem érem el, és elbukok, félek nagyon. 
Nektek mik a Fóbiáitok?

4 megjegyzés:

  1. ezeknek egy részétől én is tartok, de még nem gondolom részemről fóbiának, a repülés az viszont megvan, ráadásul én repültem is többször, és így is. jaj jó lenne leküzdeni!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom én ezeket, hogy fogom leküzdeni. Eddig sosem sikerült. A repülés az szerintem nagyon sokunknál rémisztő pont az életünkben.

      Törlés
  2. A fogorvostól mindenki fél szerintem :D A pókokat, rovarokat én sem szeretem, meg a csúszómászókat sem.
    Mr Monkot teljesen megértem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogorvos fóbiát megpróbálom május 21rre leküzdeni, akkorra tervezem, hogy ellátogatok hozzá, áá de rettegek, biztos jövök róla majd valamilyen formában bejegyzéssel.

      Törlés