2015. április 15., szerda

Teszt | Garnier Micellás víz




                                                                                         Sziasztok!
A blog világban nagy népszerűségnek örvendenek a micellás vizek.  Természetesen én is ki szerettem volna próbálni őket, így az előző Glamour napokon (nem a mostanin hanem a tavaly év végin) be is szereztem egyet, szépen használom is az esti rutinjaimban. Jó volt kihagyás is de erről majd hamarosan írok még.
Kiszerelés:
Nagy, hengeres flakonban kapjuk a vizet. Hatalmas a kiszerelés, 400 ml-es, ami azt mondják, hogy  200 használatra elegendő. Ár-érték arányban teljesen megfelelő ugyanis 1500-1800Ft között mozog, ami egy ekkora terméknél szerintem teljesen elfogadható.

Mire is jó a micellás víz? Egyszerre arctisztító, tonik és sminklemosó. Használható akár reggel, akár este, vattakorongra csepegtetve. A tisztító anyaga a micella, nem leöblítendő. Mivel illatanyagmentes, érzékeny bőrűek is bátran használhatják.

Mostanában igyekszem minden este használni, ugyanis az esti rutinomba illesztettem bele. Mégpedig azért, mert tökéletesen leszedi az aznapi szennyeződőseket az arcról. A sminkel nekem nem bánt el olyan remekül mint amit vártam, így én sminklemosóval mosom le a szememről a sminket, ugyanis sem a spirált, sem a tust nem szedi le maradéktalanul. De ezt leszámítva egy szuper termékről van szó, nagyon megszerettem.

De beszéljenek helyettem a képek: 


Estére közelről így nézett ki a sminkem, (szemöldököt ne nézzetek)

Egy adag Micellás vízzel áztatott pamacs, dörzsölés nélkül kicsit rajtahagyva ezt eredményezte:

Ennyi rajta maradt, durván a háromnegyed tus és jó sok szempillaspirál rajta maradt.
 Sminklemosóként én már nem használom, de a sminklemosót ezzel imádom letörölni. Így a termék 4/5ös értékelést kapott

Ti próbáltátok már? Ha igen, mit gondoltok róla?

3 megjegyzés:

  1. Nekem se vált be teljes mértékben sminklemosásra. Ha csak a szemsmink lemosásához használom is 2-2 korongot el kell hhasználom, és rendesen meg kell dönteni az üveget is. Szóval nem tűnik túl gazdaságosnak nekem. Viszont az esti rutinomba én is beépítettem, valamint ha nem megyek sehova, akkor reggel a jó kis hidegvizes arcébresztés után is őt használom. :) Nagyon jól nyugtatja a bőrt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én reggel mást használok, de arról majd jövök külön bejegyzéssel :) Én gazdaságos vagyok és csak 1-1 vattát használok ebből:) De nagyon megszerettem az biztos

      Törlés
  2. Már nagyon régóta használok micellás vizet, a L'Oreal volt az első, az habzott, nem szerettem, utána viszont csak Biodermát vettem, nekem leviszi a szemsminket is, az 500 ml pont 4 hónapra volt elég. Tonik helyett használom, nekem megéri, mert az a mániám, hogy az arclemosó nem viszi le a sminket, szóval magamat is megnyugtatom ezzel, hogy most tényleg tiszta a fejem :)

    VálaszTörlés