2015. április 16., csütörtök

Világjáró| Bükfürdő 1nap: Kőszeg

 
Sziasztok Drágák!
Ma folytatni fogom a Bükfürdős pihenésünk első napjáról a beszámolót, ugye a szállásról már hoztam egy bejegyzést, amit itt olvashattok. Most pedig nézzük meg mit csináltunk, mit láttunk az első napon. Rengeteg kép fog jönni, de hát ez a VILÁG JÁRÓ :):) 



 

Az első utunk a Jézus Szíve templomhoz vezetett, amit csak kívülről néztünk meg de GYÖNYÖRŰ













 

Miután megnéztük, beültünk egy sütire annyira régi szerintem Barokk stílusú Cukrászdába (rögtön balra mellette van)

  
 

A forró csokim :)

 

Szentháromság szobrok közül csak kettőt találtunk meg.



A kapu:














































Ti voltatok már Kőszegen?

Nekem nagyon tetszett, leszámítva azt a nagyon hideg szelet, illetve azt, hogy hideg volt nagyon. Hamarosan jelentkezem a második nappal amikor Graz-ban voltunk :)

6 megjegyzés:

  1. Imádom Kőszeget, legjobb barátnőm itt él, rengetegszer megfordulok a városban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg gyönyörű város:) Igyekszünk Magyarországon sok sok helyet bejárni :)

      Törlés
  2. Látom, a központban mászkáltatok :) Hozzánk közel van Kőszeg, igaz, mostanában nem jártam ott, de régebben, amikor mobilabb voltam, rengetegszer jártam ott, mert nagyon sok program van, ingyenesek is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Listával mentünk, hogy mit akarunk megnézni! Mondjuk most mindenhova úgy mentünk :) Sőt már a nyár is be van tervezve kivétel Horvátország :) Nagyon tetszett, csak a szél és a hideg nem, de az esőt megúsztuk mindig :) Remélem egyszer tudunk majd találkozni valahol :)

      Törlés
  3. Hú, kb. 22 éve voltam Kőszegen, pedig nincs olyan nagyon távol tőlem. Épp szüreti felvonulás volt azon a hétvégén,mikor ott voltunk pár napot. Nagyon tetszett a város, hangulata van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh hát így belegondolva akkor 1 éves lehettem Kb ) Igen nagyon szép város az már biztos.

      Törlés