2015. április 23., csütörtök

TESZT| Borzaszappan Jojoba Olajos Ajakápoló


Sziasztok! Ma egy ajakápoló tesztet mutatok nektek, amit nem olyan régen kaptam tesztelésre pont abban az időben amikor a számon több volt a seb mint az épp rész. A hűvös szeles időjárásban annyira kiszáradt, hogy bármivel kenhettem nem segített, mert mire jobb lett volna előjött még több seb.


"Az ajakápoló összetevőit úgy válogattam össze, hogy magas vitamintartalom, gyorsan beszívódó, értékes olajok és vajak egy természetes, hosszan tartó ápolást biztosítsanak ajkunknak. 
Tegyél egy próbát és ápold ajkad egy természet kínálta választással. 


Hidegebb napokon a bőrünknek is gondosabb ápolásra van szüksége, de az ajkainknak még inkább. 

Ez az ajakápoló is kőolajszármazék mentes , csupán  kiváló minőségű hidegen sajtolt vagy finomítatlan olajok és vajak kerültek bele. 

Jellemzői, hogy gyorsan beszívódik, könnyen kenhető, sokáig elég és isteni, de enyhe az illata. 

Az ajakápoló összetevőit úgy válogattam össze, hogy magas vitamintartalom, gyorsan beszívódó, értékes olajok és vajak egy természetes, hosszan tartó ápolást biztosítsanak ajkunknak. 

Tegyél egy próbát és ápold ajkad egy természet kínálta választással. 

Illatát és ízét az étkezési minőségű kakaó és kókuszvajnak köszönheti.

Összetevők: finomítatlan shea, kakaó és kókuszvaj, magyar termelői méhviasz, bio jojoba olaj, hidegen sajtolt mandula, szőlőmag és búzacsíra olaj." borzaszappan.hu

Csomagolás: Csavarható kis tégelyben kapjuk kézhez a terméket aminek a tetejében még van egy védő kupak. A tetején nagyon kis elegáns matricával van ráírva az összetevők. Az egyetlen negatívum amit a termékről tapasztaltam, az a csomagolása, sajnos azért mert ilyen tégelyben van útközben nem szívesen használom, de ha tovább olvastok ez a negatív dolog is elszáll. A csavaros kupakot nekem nem sikerül sose elsőre visszazárni, de nem aggódom, mert ott van a másik kupak ami megvédi a terméket. 

 

Maga a termék egy sárga kis tömb amibe újjal kell benyúlni és úgy kell felvinni a szájra, illatában a méhviasz érezhető erőteljesen amit nem bánok, mert annyira finom. Miután az egyetlen negatív dolgot leírtam jöjjön amiről beszéltem, én reggel és este használtam a terméket, mert ugye útközben nem tudtam használni. Itt jött a meglepetés, ugyanis 2 azaz kettő nap alatt gyönyörűen rendbe tette a számat. Azóta is ezt használom, hogyha érzem kicsit repedezne a szám. Egyszóval IMÁDOM.


A termék 550Ft-ba kerül és szerintem teljes mértékben megéri az árát!

Ti használtatok már a Borzaszappantól bármilyen terméket?

*A termék tesztelésnél semmilyen szerződést nem írtam alá, azzal kapcsolatban, hogy csak pozitív véleményt írhatok. A véleményem teljesen a saját szavaimat a saját véleményem tükrözi*

2 megjegyzés:

  1. Semmit, de nekem herótom van a belenyúlkálós ajakkencéktől. Főleg, hogy a kezem is olyan lesz. Elhiszem, hogy akinek muszáj, megveszi, nekem szerencsére legalább a számmal nincs gondom, mindig valami noname szőlőzsírt használok, nappalra meg Catrice lip balmot, pirosat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez az első, és tényleg csak otthon használom, de bevált, mondjuk én nem is használtam semmit, csak ha már éreztem hogy kivan száradva. Sose volt bajom a számmal, bár mostanság mi az amivel nincs bajom? Na erről lehet írok majd egy bejegyzést, de ez a jövő zenéje.

      Törlés